• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Rystall

    Hej svejs!

    Janos: Jo maken hade migrän i tisdags så du har helt rätt. Men den kommer lixom i skymundan av det andra.

    Jasså ni skall få stryk på hemmaplan

    Hilde och MC: RS har de alldra flesta barn haft innan de fyllt 1 år. Det är inte alltid som barnet drabbas av en kraftig luftvägsinfektion utan det kan bli som en förkylning. Det är faktiskt ganska sällan som barnet blir så sjukt att det behöver läggas in.
    Men man skall inte heller bagatellisera det.

  • Rystall
    Var just inne på swehockey.se för att kolla resultatet på matchen. Hur gick det för er där uppe i norr, janos? Sopade vi mattan med er?

    Heja Brynäs, Heja Brynäs!!!!!

  • janos

    *skrattar hysteriskt*

    Grattis Rystall....eller jag menar Brynäs!

    Luleå var sopor ikväll, så Brynäs var värdiga vinnare. Luleå vaknade inte förrän i tredje perioden och det duger inte

  • janos

    Godmorgon!

    Ääääntligen fredag! Vilken underbar dag! Önskar er alla en trevlig helg

  • janos

    Jag bara ÄÄÄÄÄR och det är så skönt! Igår kom jag ikapp hemma och det är så fint här nu. Idag tänkte jag åka till tippen och bli av med lite saker. Imorgon kanske svägerskan med familj kommer på middag och bastu/bubbelbad och i så fall måste jag handla och kanske laga lite mat idag

    Du ska se att dom här dagarna går dom med ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 8