• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • anne på grönkulla

    Nej, jag brukar säga till hans husse (som är kollega med mig) att när han nu har en hund som är både söt och snäll kan han inte förvänta sig att han ska vara smart också!

  • Hilde

    Ja de är också jättefina. Jag tog hand om en släthårig foxterrier ett tag. Han hette Lotus. Jag drömmer nog egentligen om en ny Lotus

  • mammacatta

    *har abstinens*
    måste bara kiiiika lite...

    RS har cirkulerat här upp åxå -vår värsta mardröm liksom... Följt av vinterkräk då.
    Som vi haft flera gånger.
    Vill åxå ha en labb, men nu är ju maken allergisk...

    Måste sluta - kram

  • janos

    Nu ska maken och jag på hockey! Hmmm, vilka var det dom skulle möte nu igen????

    *funderar*

    *funderar igen*

    Just ja! Brynäs ;)

  • äntligen på väg

    Önskar dig god hockey, Janos
    Maken var lite sugen på att gå på Frölundamatchen idag, men han blev hemma. Själv är jag inte ngt hockeyfan. Var på en Frölundamatch förra säsongen och jag kom på mig själv med att titta mer på publiken än på själva matchen så jag hade nog inte där att göra egentligen .

    Tycker det är roligare med fotboll och handboll, förutsatt att jag håller på nåt av lagen. (Antagligen för att jag spelat själv och förstår reglerna så jag slipper fråga maken om alla avblåsningar som jag får göra när det är hockey

Svar på tråden Äntligen fredag del 8