• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Fru Cinderella

    Jo det förstår jag Rystall.. Har själv aldrig hoppat in i jämna nummer leken eller hockey gillandet för den delen.. kanske är dags för det först nämnda snart så ni får lite mer rivalitet...

    Vilka är reglerna föressten? Finns det några?

  • Fru Cinderella

    Tänkte mer.. att man får skriva fler inlägg efter varandra.. det måste inte vara vartannt.. okidoki.. då är jag med..

    ännu roligare fråga.. hur började tävlingen? *extremt lagom nyfiken*

  • anne på grönkulla

    Nä, man får skriva 100 inlägg på rad om man får vara ifred med det - men det är ju mer sport om det är fler i tråden online som konkurrerar - och så får man mer jubel när man klarar det då också.

    hur det började har jag ingen aaaaaaning om

  • Fru Cinderella

    Wow.. det var djuphavsforskning där *huga* måste nog bli redigt uttråkad för o orka gå igenom ;)

  • janos

    Nu har jag forskat lite om annat:

    Insåg att det gjordes 240-250 inlägg på första kvällen! Jag säger bara WOW!!! Det var tider det

  • janos

    Ur tråd nr 1, av Hilde:

    ohhh jtejer ser ni!!????

    Vi jubilerar.... 400 inlägg.... o det var jag som gjorde det!!!! Jag menar jag presterade nr. 400 inlägget....

    Hurra
    Hurra
    Hurra

    Hurra!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8