• Skånebrud 070707

    Malmö-Lund brudar 2007, del 2

    Så tjejer då har det gått 3 månader sedan vi startade den första tråden!
    Vi är ett gäng som brukar träffas var 3-4 vecka för att surra om allt som rör bröllopsplaneringen, så det är bara att hänga på!
    Brukar träffas på Coffehouse By George på Storgatans galleria vid gågatan.

  • Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007, del 2
  • moonlight lady

    Jag fikar gärna iaf alla ojämna veckor efter 17 passar det mig bra, jobbar i centrala Malmö.

  • sexydoktor

    jag går av jobb senast kl 17 mån-fred så ngn dag kan vi väl hitta. inte ons för min del bara

  • moonlight lady

    Jag kan på tisdag, onsdag kan jag inte heller då är jag faktiskt ledig sen torsdag har vi möte på jobb på kvällen så tisdag denna veckan för mig... annars nästa ojämna vecka (har barnen hos mig jämna veckor)

  • Szustak

    Så vi är tre som som vill fika , bättre de än inga alls :) Jag ska se hur jag jobbar de ojämna veckorna, återkommer......

  • 040/KPH

    15 mars kl 18 på Coffeehouse by George, nu får det hända något med den här fikan!! kom igen nu hur svårt kan det vara?

  • Szustak

    jag är ledig hela dagen den 15 mars...Då säger vi de!

    15 MARS KL: 18

  • Szustak

    Får man fråga hur gamla ni är "moonlight lady" och "040/KPH" :) och när ni ska gifta er....

  • erikcha

    Hej!

    Jag är gärna med på en fika. Är också född -74 och gifter mig 4/8.

  • Lilla gull

    Jag kommer gärna o fikar 15 mars kl 18.

    Född -74 och gifter mig 19/5...

  • sexydoktor

    jag kan inte den 15 mars då jag skall iväg med jobbet, men jag hänger med nästa gång istället

  • Vintersaga08

    Hejsan!

    jag följer oxå gärna med på fika om det går bra? Född -77 ska inte gifta mig förrän feb08.

  • Szustak

    erikcha

    Vi gifter oss på samma dag ! 4/8-07

    Jag är född -86 :D

  • Szustak

    Alla är välkommna! Säger jag som aldrig varit med på någon fika....

Svar på tråden Malmö-Lund brudar 2007, del 2