• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Juni07

    nu måst ejag få gnälla av mig lite, jag har ringt runt som en tok i 2 dagar nu och försökt hitta ett hotell till vår bröllopsnatt den 9/6 men..det visar sig att det är Stockholm Maraton samma dag....är det otur eller vad...alla hotell är fullbokade, i alla fall de jag kan tänka mig....snyft....blir så arg, sambon tycker vi kan ta vilket som helst MEN jag vill inte det....för då kan vi lika gärna sova hemma men barn och huset fullt av släkten

    Så, nu har jag fått gnälla lite men passar också på att fråga om nån vet nånstans här i omgivningarna man kan bo!! Dalarö är det fullt, har kollat det!

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    kolla ParkInn i haninge,dom ska vara bra.Har inte vart där själv....så detta är hörsägen;)

  • Juni07

    Visste inte att Årsta slott hade rum, det vore ju perfekt!
    Tack för alla förslag!

  • Juni07

    Vill bara berätta att jag nu har bokat Stallmästargården, eller i alla fall ett rum där

    De har "vi två" paket för 1800 i standardrum med champange fukt choklad och morgonrock när man kommer till rummet.

    Tänk att man måste göra allt själv detta var igentligen sambons uppgift men eftersom han aldrig "har tid" så fick jag ta saken i gena händer så att säga..

  • mrztigger

    jaja.... det blev gjort iaf! *ler* ge honom en anan uppgift ist. lr ge han fler som ränta för att du fick fixa detta..

  • Juni07

    Eftersom jag har svårt att släppa kontrollen helt så gör det mig inte så mycket att fixa, det är väl i så fall principen att man hjälps åt och tar ansvar för det man åtagit sig....men men...han har mycket på sitt jobb och jag har rätt lungt just nu så....

    idag ska jag och prova in mina ringar innan stenarna stätts i, kommer att bli såå snyggt hoppas jag....

  • Juni07

    på två hjärtan i Farsta, har fått kanonbra hjälp där av en tjej. De har egen tillverkning men har samma kvalité på guld och stenar som Schallins, men till betydligt bättre pris, på våra ringar skiljer det 4000kr på exakt samma ringar!!

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?