• bröllopivinter

    Mammalediga bröllopsplanerare i Stockholm?

    Finns det några mammalediga som planerar bröllop nästa år som vill snackas lite i denna tråd och kanske ta en fika?

    Jag är 26 år, har en son på 4½ mån, en sambo på 32 år och bor i södra Stockholm.

    Gifter mig i Mars i Thailand.

    Vem är du?

  • Svar på tråden Mammalediga bröllopsplanerare i Stockholm?
  • bröllopivinter

    välkommen smedh! Vi har ju också träffats förrut, på barnvagnsbion bla...! Det e jag som har Dion

    har ni kom mit nån vart i bröllopsplaneringen? Vad mysigt med sommarbröllop i Dalarna!

  • smedh

    Hej! Vad roligt! Hoppas du och Dion mår bra! Gustav mår jättebra och växer alldeles för fort!

    Ja, ska bli jättekul med ett sommarbröllop i Leksand! Men redan lite stressad och nervös är jag redan Men ska ta tag i inbjudningarna snart och då känns det nog bättre.

  • MarTh

    Tjejer - nu fyller vi på listan:

    Bröllopivinter -10/3 2007, Koh Lanta, Thailand.
    Stjärn-öga -4/8 2007, Norrtälje.
    Carro1978 -30/6 2007, Haninge
    MarTh - 9/6 2007, Eskilstuna

  • smedh

    Bröllopivinter -10/3 2007, Koh Lanta, Thailand.
    Stjärn-öga -4/8 2007, Norrtälje.
    Carro1978 -30/6 2007, Haninge
    MarTh - 9/6 2007, Eskilstuna
    Smedh - 28/7 2007, Leksand

  • Carro1978

    Hej och välkommen Smedh. Det är jag carro (skytten78 på FL)... så du har hittat hit också. Kul

  • Stjärn-öga

    Carro1978:
    Då bor vi ju supernära varandra! Kul!
    Planen är att jag ska vara hemma tills min dotter är 1 år och sedan ska min pojkvän vara hemma tills hon börjar dagis i augusti -07. Han kommer ta inskolningen samt sedan arbeta halvtid ett tag när hon börjar dagis.
    Lite svårt att veta exakt hur det blir eftersom jag ska söka nytt jobb och inte vet när/om jag får något! (hade ett vikariat när jag blev gravid som då inte förlängdes...)

    Vi ska gifta oss i Norrtälje eftersom jag har lantställe där och varit där varje sommar sedan jag föddes. Först tänkte vi ha bröllopet i Stockholm, men det föll på att vi inte hittade någon bra lokal som inte var super-dyr...
    Nu ska vi ha festen i en bygdegård och jag tror det blir jättebra. Ända grejen är att alla måste köra bil/ta taxi efter festen eftersom det inte går att ta sig kommunalt därifrån. Men jag hoppas att det inte hindrar folk från att komma!

    Hur långt har du kommit i planeringen?
    Hur långt har alla ni andra kommit i planeringen?

  • ollesmamma

    gifter mig i sept. Mammaledig med en liten son på 3 mån

  • smedh

    Carro: KUL! Vad roligt att du är här!! Hoppas lilla söta julia mår bra! Kram

  • bröllopivinter

    Jag verkar vara först ut i tråden..Känner mig sååå stressad nu! Så mycket detaljer kvar att planera! Dessutom har min klänning kommit från Kina, och den blev inte alls sydd efter mina mått Om två månader åker vi, NERVÖST!

Svar på tråden Mammalediga bröllopsplanerare i Stockholm?