• janos

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

    Maken o jag har bestämt att inte ge varann julklappar utan resa veckan före jul istället - sen kommer vi säkert handla då ända... - det är ju då man hittar skojsiga saker...

  • äntligen på väg

    1 kg på en vecka är ju jättebra!

    Själv har jag bestämt mig för att börja med GI. Har hört att man kan få ruskigt taskigt humör när man kör GI och att man behöver ta ett extra lån på banken för att ha råd med alla dyra ingredienser... men jag måste ändå prova! Skulle vilja tappa sisådär 4kg.

  • anne på grönkulla

    Ja, nu beror det ju på hur jag sköter mig över helgen - ska officiellt inte väga mig förrän måndag morgon, men kan ju inte låta bli... Resultatet nu antyder att det KAN bli 1 kg på måndag - vi får se... - jag äter dock inget särskilt mer än att jag försöker undvika snabbmat och äta sånt jag själv lagat så jag har koll på vad det är i. Kunde jag förmå mig att motionera regelbundet så kanske det tom kan ge riktiga utslag på sikt...

    Mitt mål nu är 5 kg tills i januari - eg skulle jag behöva gå ner 5 till sen, minst - men vi börjar såhär och ser hur det funkar. Mest är det ett experiment för att läramig vad jag äter och försöka hålla det på en rimlig nivå.

  • äntligen på väg

    He, he. Jag var med i nån viktklubb på internet för ett tag sen och då vägde jag mig alltid på fredag morgon för att jag skulle kunna fuska lite på helgen och sedan går ner det igen i veckan. Vem försökte jag lura?

  • äntligen på väg

    Låter som en jättefin klänning Anne.
    Själv fick jag inte shoppat alls, har städat hela huset istället. Jag är så redig så .

    Cinderella: Du och Gable är verkligen på hugget när det gäller att klä granen

  • äntligen på väg

    Nu ska jag åka och sortera lite återvinningsskräp. Jättekul. Verkligen.

  • Fru Cinderella

    ÄPG

    Låter verkligen som något man vill pyssla med på en lördagseftermiddag ;)

    Borde vi också göra visserligen *funderar* Nej inte idag!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7