• bröllopivinter

    vad kostar er vigselring?

    ja, som rubriken lyder, vad betalar ni för ringen? verkar som om många köper riktigt dyra, eller? vi ska själv snart ut och leta... så mest nyfiken!

  • Svar på tråden vad kostar er vigselring?
  • Tossi

    Blivande fru Byström, han har redan sagt att han tycker att ringen är viktigast och att det absolut inte gör något att den kostar några extra hundra lappar. :)

  • nansan

    Vi köpte våra förlovningsringar i thailand för 2 000 kr, värda kanske det dubbla här hemma. (M2b har en mycket bred ring)
    Min vigselring kostar ca 4 500 kr och är i gult guld och 27 diamanter. Bra pris tycker jag! M2b ska bara ha sin förlovningsring.

  • Elisabeth

    Min kommer att gå på ca 2000 kr. Kör med två släta guldringar. Klassiskt, stilrent och passar mig som är helt ointresserad av diamanter och safirer.

  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

    Afrodite 4/8-07: :-jo jag menar väl 0,50carat antar jag.men smeden sägeratt man ju inte rikrikt kan "räkna"så,och han säger man "räknar"sidorna:?
    Och jag är ju NOVIS såklart och fattar noll säger bara som han sa fast det låter konstigt
    Hissen har inte åkt hela vägen upp på mej

  • mars2007

    min kommer gå på ca 13500 men då är d 2st, en på vardera sida av förlovningsringen. ringen e en smal i vitguld m diamanter från jarl sandin, gbg. ska köpe den snart. längtar tills jag får ha den på fingret ...

  • Lena+Mattias=sant

    2-3000kr kommer våra ringar kosta tillsammans. De är inte släta men utan stenar. De kommer att se ut ungefär som förlovningsringarna.

  • Cll

    Alltså brukar förlovningsringen och vigselringen vara lika breda? eller kan förlovningsringen vara bredare eller tvärtom? Inte för det spelar någon roll direkt, men hur ser era ut jämfört med varandra?

  • aircondition

    Hämtade min ring igår! Lite smalare än förlovningsringen, i rött guld med 15 diamanter. Kostade 4500, så diamanterna är inte så stora, men den blingar precis lagom för mig! Och jag är nöjd!

Svar på tråden vad kostar er vigselring?