• bröllopivinter

    vad kostar er vigselring?

    ja, som rubriken lyder, vad betalar ni för ringen? verkar som om många köper riktigt dyra, eller? vi ska själv snart ut och leta... så mest nyfiken!

  • Svar på tråden vad kostar er vigselring?
  • Mia81

    Min ring kostade 1995:- Vi hade budget på 6000 kr men hittar man sin drömring för 1995 kr så klagar man ju inte direkt

  • emra

    6600 hoppas jag det slutar på, skall hämta dem i veckan, då tillkommer dock handgravyr och en diamant i hans ring oxå...ojoj velket hål i plånboken det kommer bli!

  • Kakan2007

    Hoppas på max 21 000 för min vigselring + förlovningsringar till båda

  • Lilla Li

    Min kommer kosta ungefär 2500 kr. Slät, rundslipad ring i rött guld med 3-5 stenar i.

    Våra förlovningsringar kostade 1500 respektive 2500. Hans kostade mer eftersom hans är bredare.

  • bumling

    Min ring kostade 700 kronor. Har min makes morfars gamla vigselring som jag satte i en briljant i. Känns väldigt kul att få ha arvegods från hans sida......

  • Fröken_06

    Min ring kostar under 6000kr eftersom jag köper den superbilligt "via nätet", fast egentligen var jag till JEMP's butik i Kungsör.
    Bild: www.jempguld.se/item_show.php
    Min morgongåva ska de specialgöra lite och min sambos ring gör de från guldet av våra förlovningsringar.
    Min andra ring kostar också ca.6000, så hela paketet blir ungefär 13.000kr, men då är det ju tre ringar.

  • viktualia

    Vill bara ha en slät guldring utan stenar, gillar inte stenar helt enkelt... så ringen kostar runt 1800 har jag för mig!

  • Strumpan.

    Min kostade 12000 men den var på rea och kostade bara 6500 när jag köpte den.

  • Rainred

    min enkla släta guldring i 18 karat kostade 1700 kr och passade perfekt till förlovningsringen så man var helt nöjd!

Svar på tråden vad kostar er vigselring?