• Gumsigos

    Kristianstadbrudarna

    Så va det dags för en ny tråd igen :)

  • Svar på tråden Kristianstadbrudarna
  • Stortå

    Gumsigos

    Bekymra dig inte, vi hade många som inte svarade förrän sista veckan. Fick fatiskt ringa två par efter tiden gått ut och fråga om de kom.

  • Gumsigos

    Stortå vem e du :) tack för trösten, känns lite bättre nu men man känner sig ändå lite bortglömd... :)

  • Gumsigos

    Vi funderar på att ta kort både inne i Åhus, de gamla delarna och på stranden. Tror ni att man hinner det och vågar fråga fotografen? Har hittat många fina bilder från gamla stadsdelar oc stranden.

  • allis

    hej allihopa, här är ytterligare en kristianstadbrud. Vi gifter oss den 19 maj nästa år så för oss är det åtta månader kvar.

  • marybrave

    hej hej! Jag är också nykomling... bor visserligen inte i Kristianstad längre men vi ska gifta oss på Ivö 16 juni nästa år, så det är ett tag kvar

  • Gumsigos

    Välkomna båda två! Ni får jättegärna hänga på våra träffar, vi ska se om vi inte kan få någon i oktober.

    Vad säger ni alla om den 21oktober? Det är visserligen helgen innan vårt bröllop, men det ska jag väl hinna med. Ska på ansiktsbehandling då :)

  • Eruraina

    Gumsigos :

    klart ni hinner ta kort här och där.... ni får bara avstätta lite mer tid.... :)

    Jag börjar undra om vi ändå inte ska ta korten innan vigseln... och alexander är ju tills to hjälp. för för hans del kvittar det ju *ler*

  • Eruraina

    marybrave :

    ivö är fint! :)

    Var bor ni nu då? :)

  • Stortå

    Gumsigos

    Hade fruerlandsson som nick innan... Gifte mig den 5/8 i Västra Vrams kyrka.

  • Eruraina

    var nyss hos floristen med en bild på buketten jag tänkt mig... och dte verkar lovande...skall till dom i febuari för mer bestämma hur det skall bli och så vidare... och den skulle gå på runt 1000kr. tycker jag är helt okej...

    Hur har ni andra gjort med er brudbukett efter bröllopet?

    Jag funderar på åka ner dagen efter bröllopet och lägga den på farfars grav.

Svar på tråden Kristianstadbrudarna