• Jupiter2

    Vänner Lund tråd 4

    Fick starta ny tråd! Hoppas ni hitttar hit!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 4
  • Susanne, Lund

    Jag vet inte så mycket om lillyklänningar. Jag är Pronovias fantast själv.
    Det är absolut inte för tidigt att köpa klänning. Vissa affärer har mer än ett halvårs leveranstid så det gäller att va ute i tid.

  • brud 20070825

    då ligger jag lite efter. vi har bara bokat kyrka och präst. Gästlistan är klar men inte mer. kanske måste börja rappa på lite

  • Susanne, Lund

    Jag har köpt en ebayklänning och är mycket spänd på hur den kommer va. Det är en Maggie Sottero-kopia från Kina.
    Jag väntar mig den nu innan jul så är den hemsk har jag tid att hitta en annan klänning. Den här kostade bara 1000kr så jag har råd att chansa.

  • brud 20070825

    ja jag får kolla lite på nätet. Det var bara av en slump jag gick in där och bara blädrade bland klänningarna så fanns den där. men ska kolla runt lite på torsdagf då jag är ledig från jobbet. ¨åste man boka tid eller kan man bara gå runt och titta?

  • Susanne, Lund

    Nej då! Det är jag som är tidig och framför allt effektiv. Det mesta va redan bestämt innan vi förlovade oss så när vi väl bestämde datum va det bara att ringa runt o boka allt.

  • brud 20070825

    den jag hittade i d´anmark kostade 1779 danska så det blir ca 2200 så det tycker inte jag är så farligt. det var utförsäljning

  • brud 20070825

    okej skönt då behöver jag inte få ågest då hihi.
    hur gammal är du?
    bor du i lund?

  • Susanne, Lund

    Det är olika om man måste boka tid. Vissa har droppin. Det brukar inte vara nåt problem på vardagarna.
    Jag gick själv in på Palm design i Malmö och hittade min drömklänning. Pronovias "Olga". Ursnygg klänning som kostade 15000!!!!
    Det blev inte den som du förstår utan en 1000kr klänning på ebay. haha

  • brud 20070825

    vi har varit förlovade sedan 01 och hunnit skaffa två små pojkar 4 och 2.5 år innan vi fick tummarna loss

Svar på tråden Vänner Lund tråd 4