• Eruraina

    Skånebrudar 2007

    Tänkte att vi skånetjejer som gifter oss 2007 kunde samlas här inne och dela med oss av planering och så vidare.

  • Svar på tråden Skånebrudar 2007
  • GretaG

    Hejsan Tjejer!!

    Stämplar var det här!! Jag har än så länge klarat mig utan men funderar nu på att göra stämpel av vårt monogram...

    Vi har bokat vår smekmånad, jihaaa.
    Vi åker inte direkt efter, vi gifter ju oss i Februari. Vi åker i maj.
    Det blir en månad i Nice. Ska blir wunderschööön!!!

    Ni andra, vart ska ni på smekis???

  • Eruraina

    vi åker två veckor till cran canaria. någon dag efter bröllopet... :)

  • Junibrud 07

    Eruraina
    Det tar ca en vecka och för ett monogram i "normalstorlek" kostar det 250 kr. Jag tror att de skickar hem om man vill, de har ju till och med en hemsida man kan beställa ifrån så det vore ju konstigt annars!

    www.stampelfabriken.com/

    Vi funderar på att åka till Malta på bröllopsresa

  • GretaG

    malta, så spännande!
    Hur kommer det sig att ni valt malta

  • Eruraina

    Junibrud 07 :

    Okej, tack! Beställer i så fall när vi är där nere på lördag... :)

  • Junibrud 07

    Euraina
    Lycka till

    GretaG
    Det började med att vi pratade om Italien men så vill vi helst inte resa dit nån av oss har varit och rätt som det var var vi inne på Malta! Där verkar väldigt mysigt och en hel del att titta på (mycket historia, gamla byggnader och sånt), maten lär vara super och vattnet ska vara bland det finaste i Medelhavet Men vi har inte bokat ännu, så vi kanske hinner ändra oss...

    Nice låter också super! Varför valde ni det?

  • GretaG

    Vi valde Nice för att vi älskar Frankrike. Vi var på semetser en vecka i Paris i somras. Nu vill vi ju vara nånstans där man kan bada oxå så det blev ju rivieran.O vi hittade en famtastisk lägenhet i just Nice som vi ska hyra i en månad och vi fick ett skitbra pris. Just i nice kan man oxå åka upp till Provence på olika utflykter o till Italien.
    Min m2b har aldrig vart på rivieran så det ska blri jätte skoj! Vi bilar ner...

  • Junibrud 07

    Åhh, en hel månad!! Låter helt underbart Då har man ju rätt mycket tid att åka runt och kolla lite.

  • Cezi

    Vill bara berätta att nu har vi ändrat oss med vår mat; nu har vi fixat så att en kock kommer och lagar allt till oss i lokalens kök :)

Svar på tråden Skånebrudar 2007