• Eruraina

    Skånebrudar 2007

    Tänkte att vi skånetjejer som gifter oss 2007 kunde samlas här inne och dela med oss av planering och så vidare.

  • Svar på tråden Skånebrudar 2007
  • Eruraina

    Kickan! :

    Välkommen hit!

    Vilket datum gifter ni er? :)

  • Eruraina

    GretaG :

    haha, höll på och skicka samma fråga som jeysilaine , men som tur var läste jag resten... :)

  • Eruraina

    jeysilaine :

    Jag resonerar samma om inbjudningarna... de kommer bli ganska enkla för oss med. Dels för jag inte är så jätte pysslig av mig och mitt tålamod gällande sånt är extremt kort..haha.

    Har väl tänkt mig trycka något fint med ngn stämpel på framsidan. och skriva ut texten på datan och klistra fast... :)

    Vi skall skicka våra så dom flesta får dom 1/12.... :) då är det nästan 4månader kvar tills vi gifter oss...ganska lagom. gifter oss vid påsk, så folk kanske planerar in saker då....så vill vara säkra på att alla kommer.... :)

    Vi skall till puerto rico. resan är bokad och delvis betald... :)

  • jeysilaine

    Eruraina

    Stämpel planeras här med! Tycker jag sedan att det är jättekul så ska jag göra kuvert av tapet.

    Vad har ni för hotell? Jag bara älskar fina hotell, skämmer gärna bort mig själv Samtidigt så behövs det ju inte alltid på sol&bad resmål!

  • Eruraina

    jeysilaine :

    skall till malmö på lördag om en evcka och köpa på stämpelfabiken och panduro.... :) man kan ju allti sälja dom vidare sen ju. för jag vet inte om jag kommer ha någon användning va det senare.. :)

    Vi kommer att bo på ett lägenhetshotell.

    bor ni i ystad ?

  • jeysilaine

    Japp vi bor i Ystad, ni då?

    Har hört om stämpelfabriken, kan man specialbeställa där?

  • Eruraina

    jeysilaine :

    Okej. är uppvuxen 4mil utanför ystad. i sjöbo... :)

    Vi bor i Vinslöv... :)

    Ja, jag har för mig man kan specialbeställa där.... har själv aldrig varit där, men det skall bli kul... :)

  • Junibrud 07

    Man kan specialbeställa på Stämpelfabriken i Malmö! Var där själv i veckan och lämnade in ett monogram för tillverkning av stämpel. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående

  • Eruraina

    Junibrud 07 :

    Hur lång tid skulle det ta och få hem den specialbeställda? och skickar dom hem den till en eller måste hämta den där? :)

    Tänkte i fall man nu skulle göra en egen... :)

Svar på tråden Skånebrudar 2007