• Eruraina

    Skånebrudar 2007

    Tänkte att vi skånetjejer som gifter oss 2007 kunde samlas här inne och dela med oss av planering och så vidare.

  • Svar på tråden Skånebrudar 2007
  • GretaG

    Jag gifter mig oxå 2007. Den 10 Februari i Landskrona.

    Detta har vi gjort:

    *inbjudningarn ahar gått ut (40 gäster)
    *brudklänning bestämd, ska sys upp efter en vouge model
    *skor köpta
    *kappa köpt*
    *frisör + smink bokat
    *fotograf bokad
    *tärna utsedd
    *kyrka bokad
    *solist bokad
    *festen är på restaurang, bokad
    *meny är klar

  • Eruraina

    GretaG :

    Välkommen hit.... :)

    Hur har ni gjort era inbjudningar. köpt eller gjort själva ?

  • jeysilaine

    Får trösta mig med att du gifter dig 3,5 månader före mig annars får jag lite panik

    Var ska ni på bröllopsresa? Jag är resfanatiker och har fastnat på att planera den "perfekta" bröllopsresan! Vi ska till Malaysia i en månad, skippar Borneo och tar bara fastlandet och öst/västkustens öar. Ska lyxa till det med 5* nästan hela tiden

    Vill hitta klänning och göra inbjudningskort nu, men hinner inte riktigt. Vet dock att jag ska ha en Pronovias, älskar deras klänningar! Inbjudningskort och klänning är inte på din lista heller, har du några idéer än?

  • Eruraina

    jeysilaine :

    haha få inte panik.. mkt är fixat för just jag inte kunnat hålla mig....men det är rätt skönt och ha det "avklarat". :)

    Vi skall åka två veckor till cran canaria någon dag efter bröllopet... :)

    Har du tänkt göra dina inbjudningskort själv?

    Det skall vi göra... :) Skall iväg nästa lördag och köpa matrialet. så måste verkligen bestämma oss för hur vi skall göra nu :) Hur långt innan skall ni skicka ut era?

  • Kickan!

    Hej alla skåne brudar!!!

    Här kommer en till...

    Vi gifter oss i Barkåkra kyrka Ängelholm.
    Fest och middag på Klitterhus havsbadhotell.

  • jeysilaine

    Som jag skrev innan var jag beroende av BT innan, och helt besatt av bröllopsplanering Men nu när bröllopet närmar sig så har jag bara inte lika mycket lust att planera, haha...det känns som det mesta ordnar sig ändå!

    Var ska ni på Gran Canaria? Hr ni bokjat än eller blir det sista minuten?

    Japp, ska fixa egna inbjudningskort. Har lite idéer, vill att de ska vara fina utan att jag ska behöva lägga ner veckor på dem! Har hållt på med konst och foto innan så förrhoppningsvis underlättar det lite

    Måste komma igång med inbjudningskorten snart för de flesta av våra gäster kommer från utlandet och vill boka flyg/hotell. Ska nog skicka till de som bor utomlands 7 månader innan, och de som bor i Sverige 3-4 månader innan. Det svåraste blir nog att samla addresser!

  • jeysilaine

    Kickan! Klitterhus havsbadhotell känner jag till, jättefint! Har dock inte varit där

Svar på tråden Skånebrudar 2007