• helmina

    Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

    Såg att andra tråden också var nerstängd nu. Hoppas att ni hittar hit efter semestrarna :)

  • Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3
  • Lollo070707

    kärleksfeber

    Vad kul blir ju lite personligare oxå (tycker jag iaf) om man gör sina inbjudningar själv :)
    kolla runt massor på nätet och det finns många brudar som har lagt ut bilder på sina kort och pyssel här på BT.
    Annars har du på www.pyssel.net massor av tips och länkar.
    Tips är oxå att kolla på mattonbutiken vad gäller papper hört att dom ska vara rätt så ok med priser www.mattonbutiken.se/brollop
    och kanske gå in och kika på tiimari. Där kan man oxå hitta mycket kul... ligger en på angereds torg. Annars är det ju det som helmina sa... :D

    Lycka till!

  • Kärleksfeber

    Lollo och Helmina: Tusen tack för era svar!! Men den där sidan för olika typsnitt, Kostar det någonting att ladda ner därifrån?

  • Lollo070707

    Kärleksfeber
    Det är gratis fonts! Annars är det bara att googla. Sök på +free +fonts så kommer det upp massor av sidor... I och för sig har dom flesta samma teckensnitt.

  • KlaraStjärnljus

    Hej allihopa, får jag också vara med, jag är blivande Göteborgsbrud Juni 2007! :)

  • Kärleksfeber

    Klarastjärnljus: Självklart, här är väl alla brudar välkomna!!! Vart ska du gifta dig?

  • Centifolia81

    Åååh jag är så glad!
    Har hittat min klänning redan nu. Har lagt handpenning på den men ska hämta den på måndag... Lägger upp den senare eftersom det är så lång tid kvar.
    Hittade den på Ramonas och fick världens bästa bemötande av en trevlig expedit där. Ville bara dela min stora glädje mer er.

  • Stefans fästmö

    centifolia

    Vad kul!! De har rea på Ramona nu va? Hade de mycket fint? Måste verkligen försöka ta mig dit snart, vore ju perfa o hitta på rea...! :)

  • Centifolia81

    Stefans fästmö,
    jo de har rea nu. Och ganska bra rea för de ska bygga om också. Så skynda dig innan allt försvinner...
    Jag blev expiditerad av Pernilla och hon är jätte trevlig. de andra verkar också bra men har inte haft personlig kontakt med dem.

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3