• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Jenny_Åland

    Välkommen Blackroses :)

    Det lutar åt att vi ska förlova oss först nästa år just nu. Verkar vara knepigt att komma iväg för att titta på ringar nu, när jag har så mycket med skolan. Men det är ju ingen panik så länge vi förlovar oss innan bröllopet ;)

  • BlackRoses

    Tackar =).

    Har faktiskt nyss vikit ihop ett litet paket

    Ett litet test, vi funderar på att lägga i lite hemmagjord choklad i dem och en knapp/pin med oss på i asken.

  • blivandefruandersson08

    har skrivit i din gb på svartbrud ;)

  • Thailands brud

    Nu sällar jag också mig till skaran av 08-brudar!

    Vi gifter oss i Thailand i Augusti 2008, kul att utbyta lite erfarenheter med er andra brudar.

  • Pumpkin

    Åååh så underbart det va att sitta där i butiken och bli uppassad med massor av vackra ringar! Men jag måste säga att jag blev lite förvånad. Hittills har jag varit helt bergsäker på att det är vitt guld jag vill ha, men sen när jag väl hade ringarna på mitt finger så insåg jag att så var det inte alls. Jag vill ju ha "vanligt" guld!

    Tur att man gick ut och provade alltså

  • Snart_FruL

    Visst är det märkligt MsNordqvist när man kommer på att det man trodde man ville ha inte alls var det man egentligen ville.

    Hittade något ni fastnade för?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!