• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • June20

fastnade rätt bra för den där bilden med ljus hela vägen till altaret i kyrkan....nu ska vi ju inte ha kyrka men borde kunan fixa samma effekt ändå vilken lokal vi nu än får tag i tillslut :D tackar för den bilden!!! o sen tänker ja jaha vad kostar detta :P hahaha

• Snart_FruL

tänkte bara säga att jag också finns på svartbrud.se under samma nick som här.

• blivandefruandersson08

Beckie_ välkommen hit :)

• Beckie_

tack =D ska försöka hålla mig uppdaterad på alla bra tips =)

• Mysan98

Hallå tjejer. Oj så aktiva ni har varit de senaste dagarna. Själv har jag tagit en liten time out i huvudet bara för att se om jag kan komma förbi mina låsningar :) Det är jobbigt när man helt plötsligt kommer till en punkt där man inte vet längre vad man vill ha. Har sparkat lite på min blivande också som bara svarar att det löser sig. Hahaha värsta hjälpen han var då :) Har verkligen kört fast på vad det är som ska göra vårt bröllop speciellt och inte bara vara ett som försvinner i mängden och ju mer jag tänker desto mer osäker blir jag. Är nog ingen kreativ person under stress inser jag....

• Thailands brud

Mysan98: Du är inte ensam.....ibland känner jag bara för att lägga ner alltihop då det bara väller över en och tillslut så vet man knappt vem man själv är eller vad man vill ha....

Ta en liten timeout från allt planerandet ,det gjorde jag och se nvar det kul igen. Jag har börjat i god tid eftersom jag vet hur jag blir.....jag behöver nog några timeouter till
    Lycka till!

Ps. Min blivande är inte till så stor hjälp heller " Det fixar du så bra älskling....."

• BlackRoses

*s*. Känner igen mig så bra.

"Men du, det där klarar ju du utan mig, fråga och jag säger till om jag inte tycker om det"

Nåja, ang. paus i det hela.

Just idag är jag på G med att göra min första tårta med sugarpaste, rosor av modelleringschoklad och kristyr.
    Fyllningen kommer att bli Hasselnötsmousse och tropiskmousse.

• Coornet

Min m2b tycker att det är så onödigt att börja planera reda nu. Inget jag säger kan få honom att ändra åsikt.

Men sen i går så satt jag och lyssnade på olika bröllopsmarscher och läste en massa här på BT om vad folk hade haft som utgångslåt (Hade högtalare på, och vi har två datorer så han satt vid datorn bredvid mig).. Helt plötsligt så väckte han sig själv från de döda och började komma med MASSOR Idéer.

Vårt bröllop kanske inte blir så unikt, men vår utgångsmarsch kommer då fasen vara det i alla fall :)

• Thailands brud

Min älsling pushade mig till att buda hem en klänning från ebay igår trots att det är långt kvar. Är verkligen min drömklänning och jag har tittat på den SÅ länge.....så nu börjar han engagera sig. Han vill T.O.M ÅKA OCH TITTA PÅ VIGSELRING

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!