• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • InaHjärtarAdam

    jag har tagit kontakt med 1koo (www.1koo.com)angående tygprover och att jag vill att de ska sy upp mina klänning, underkjol och mantel. dom är såå gulliga och hjälpsamma!!
    tar bara en dag så svarar dom!

  • Coornet

    Jag har precis tittat igenom ALLA 1koo's klänningar, det är många måste jag säga, och hittat knappt en ända som jag vill ha *besviken*

  • InaHjärtarAdam

    Coornet:
    du vet att dom syr upp efter bild eller?

  • Pumpkin

    Idag firar jag och sambon 1,5 år tillsammans, och vet ni hur vi ska fira?! Gissa!

    Vi ska äntligen iväg och titta på ringar på RIKTIGT!!!

  • drömbrud

    Nej sååå mysigt!!!

    Jag och min m2b firar snart oxå.. 21 OKT (ett år offentligt par). Det är dagen efter jag kommer hem från semester i Tunisien, vi kommer inte ha setts på 3 veckor då...
    Han ska överaska mig, han har gett mig små ledtrådar om att ja ska vara någolunda finklädd och att det kommer kosta ca 1200 kr (för båda) så jag anar att han ska ta med mig på "skönheten och odjuret" på Götalejon. Det har jag sagt att jag vill(men inte till 1års, bara liksom att jag vill. Han vet att jag älskar skönheten och odjuret, tittar ofta på disneyfilmen), tror att han snappat upp det

  • Snart_FruL

    Vad kul att få gå och gissa...

    Idag ska jag göra ett prov på inbjudningskorten och se om det fungerar och hur det kommer se ut i verkligheten. Köpte lite papper häromdagen.

  • BlackRoses

    Hejsan!

    Liten presentation:
    Är ny här på forumet som medlem men har hängt här sedan något år tillbaka.

    Kvinna 26, man 28, Blev tillsammans 7/1-2001, förlovar oss 7/1-2007 och planerat att gifta oss september 2008 ^^.

    Har en del planerat inför bröllopet, men massor återstår.

  • BlackRoses

    Glömde...

    är med på svartbruds sidan och heter där ..samma som här =).
    Finns lite bilder, inte så många, men fler kommer

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!