• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • drömbrud

    www.smartstep.se/shopimages/175373/f.jpg

    De här förlovningsringarna (fast min m2b ska ha 9-10 mm bred)

    Och sedan samma, fast i vittguld, som vigsel ring med 3 st princessor som i...

    På smycka (där ja hade tänkt att köpa ringarna) skulle min vigselring kosta 15.000. På vigselbutiken kostar den bara 4.500 innan diamanterna, de kan väl inte kosta 10.000???

  • drömbrud

    Msnordqist

    Du har sett de andra ringarna va? På Svartbrud har jag dem på min sida. Men ja har ändrat mig lite ang stenarna. Vill nu "bara" ha 3 STORA stenar

  • drömbrud

    de finns under namnet Ocean, 233-7

    Fast min m2b vill ha Ocean, 231-7 fast dem tycker inte jag om lika mkt..

  • Pumpkin

    Jag&Du
    Jättefina ringar!
    Och nej, det borde inte kosta 10000kr att sätta i 3 diamanter, men det beror ju iofs oxå på storlek och kvalitet.

  • drömbrud

    Hhmm.. Men 10.000 tänk om man kunde spara så mycket!! Ååh, ja vill köpa dem nu!!!!!!!!

    Föresten, jag hittar inte din ring, jag tittade på enannan selective.. De fanns inga under "vigselringar". Eller e ja bara snurrig

    du kan ju högerklicka på bilden på "din" ring och sedan välja "egenskaper" och sedan markerar du "adressen" och kopierar in den här

  • Brud 2008

    Våra förlovningsringar kostade 25000 tillsammans, du kan ju alltid säga att det är det folk lägger så kommer han att tycka att ni har fått ett superpris :D
    Vigselringen hade jag tänkt gå och kolla runt lite efter, jag vill börja göra en mer ordentlig budget, så då vill jag veta vad den kommer att kosta..

  • Brud 2008

    Ja, det är platina... Jag höll på att få en hjärtinfarkt själv när han berättade det, han köpte ringarna och överraskade mig :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!