• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Brud 2008

    Hej, välkommen hit!
    Midsommarafton 2008 är den 20/6.

  • Pumpkin

    InaHjärtarAdam
    Välkommen! Vi planerar också att gifta oss på midsommarafton 2008 och som Brud 2008 sa så är det den 20/6
    Så nu tror jag att vi är 3 par i tråden som planerar för midsommarafton - du, jag och paige. Skoj! Vi får följas åt lite extra

  • InaHjärtarAdam

    Hej och tack för välkomnandet:)
    klart vi får följas åt lite extra! hur långt har ni andra kommit i planeringen?
    och vad heter ni på svartbrud? själv heter jag alvaereva.

  • lillstrumpa23

    Äntligen är det bestämt att vi ska gifta oss sommmaren 2008!! :) Åhhh jag håller på att planera och fundera för fullt1

  • June20

    lillstrumpa23
    välkomen! vilken stad bor ni i?
    kommit långt?

  • June20

    InaHjärtarAdam
    komiskt! ja läste svartbrud före BT så visste inte hela historien! snurrigt värre....men välkomen ialf! ;)

  • lillstrumpa23

    June20

    Vi bor i Växjö! Det är väl mest jag som planerar :)
    men vi vet vilken kyrka iallfall och att vi ska ha buffé. Men jag vet det mest hur jag vill att det ska vara!

  • Madeleene

    Oj vad ni skriver . Hinner ju inte med alls.

    Korta uppdateringar om hur det går för er vore fint? Själv har vi lagt lite på is, ska väl ta itur med det ordentligt om kanske någon månad, just nu har vi massa andra festligheter som väntar.

    Välkommen alla nya.

  • Pumpkin

    lillstrumpa23
    Välkommen!

    ÅH, alltså jag(vi) har SÅNA problem med att bestämma oss för VART vi ska gifta oss! Helt omöjligt...
    Vi känner båda att vi vill gifta oss nånstans dit vi har anknytning, men just nu känns inte Skellefteå som rätt val tror jag... + att vi funderar på att flytta, kanske en bra bit söderut, och då känns det ju liiite meningslöst att planera bröllop i Skellefteå. Suck!

  • Coornet

    Avvakta och se vart ni hamnar med flytten
    Eller välj ett ställe bara för att det är vackert? Kanske vore en ide..

    Kan ju alltid kasta en pil på en karta och se vart ni hamnar annars *ler snällt*

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!