• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Godmorgon tjejer. Nu gick det inte att sova mer. Har också funderat på hur och om jag ska lägga till något i dikten istället för meningen "de hör godhet..."
    Ska harmonera med slutet som jag tycker är själva poängen med att läsa dikten FÖRE vi går in. Känns så mäktigt.

    GretaG: du har helt klart ställt diagnosen rätt. Jag vet - är ju sjuksköterska juuuuu

  • onsdag i oktober

    Idag känner jag av sjukdomen bröllopsstress. Har ju massor kvar att göra. Ska försöka avverka en del nu på förmiddagen. Det jobbiga är att det känns som om jag får ta ansvar för alla andra också. Näbbarna kan inte hitta skor, mamma hittar inga kläder till bröllopet, bestman vet inte om hans kostym passar, min syster känner sig tjock i klänningen, vi hittar inga vita paraplyer, måste lösa transporten till Köpenhamn - suck. Jag vet jag stressar upp mig själv. Det är bara att checka av med alla och lägga ansvaret på dom. Men vad gör man när ingen hör av sig och dagarna bara tickar på.

  • Åre bruden 07

    kramas med onsdag

    finns det något jag kan göra för att hjälpa till?

  • onsdag i oktober

    Söta Årebruden. Just nu är det alla tankar på allt som ska knytas ihop som är jobbiga. Räcker gott och väl att ni lyssnar på mitt gnäll.

    Sedan jag skrev sist har jag beställt en stickad cardigan/sjal som jag ska ha om det blir för kallt. Tyvärr var den färgen jag ville ha slut (så är det när man aldrig kan bestämma sig). Har beställt silvriga ballerinaskor till ena näbben.

    Har även hunnit mer annat i vardagen. Iordningställt soffan - den ska hämtas idag eftersom den spruckit. Har betällt en ny.

    Nu ska jag dyka in i nästa projekt - boka bröllopsnatten

  • onsdag i oktober

    Wow GretaG: Pampig, stolt, romantisk, känslig och underbar på samma gång.
    Lalalalala jag vet att jag inte kan sjunga men nynna med försöker jag tralalala nananana

  • onsdag i oktober

    Bröllopsnatten (eller egentligen dagen efter bröllopsnatten) fixad

    Jättetrevligt bemötande. Hade ställt in oss på bröllopsnatt + middag som kostade ett paketpris. Eftersom vi kommer dit på eftermiddagen vill vi äta där också. Då blev det ett annat paket som dessutom var billigare.

  • brud 11/11

    e skitnyfiken på vad du fick för tips onsdag, kna du inte maila mig?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??