• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

    hej hej!

    tårtsmulan: jag funderar också på ultimate cake. vad kostar de tårtorna per bit?

  • Åre bruden 07

    Blir så trött på bröllopsplaneringen

    Varför kan inte min blivande bara bestämma sig vad han vill o var vi ska gifta oss

  • TokMaijan

    Vänta nu lite....jag känner igen det där....min m2b har inte många beslut men inbjudningarn ahar gått ut idag o han vet fortfarande inte vem som ska vara hans bestman?...

  • Åre bruden 07

    Vi får väl gifta oss med varann här i tråden imed vi har stenkoll på allt

    Ena stunden vill min blivande gifta sig där vi typ bestämt andra stunden här nere o 3 stunden ngn helt annan stans o 4 gången vill han på ett annat sätt"

    *suck*

  • tårtsmulan

    Tokmaja, rullen med sizoflor (med reservation för stavningen) har blomsteraffären inte fått hem ännu, så jag vet faktiskt inte vad det kommer kosta.

    Jeny, vi kommer betala 40 kronor/ bit för tårtan. Om tårtan ska täckas helt av sugerpaste tar hon ut en extra kostnad för det merarbete som det innebär. Jag kommer dock inte ihåg hur många % det var eftersom vi kommer ha frosting och bara dekorationsband av sugerpaste på våran.

    Brud 11/11, jag fick bilderna via Robie´s hemsida så det har löst sig

  • onsdag i oktober

    Jag träffas gärna
    Jag kan mån, tis, ons V35 och 36. Jobbar nätter de andra dagarna.

  • Åre bruden 07

    Ok vet inte exakt vilka dagar som passar mig just nu

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??