• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Har bara 5% fyllt i mailboxen. Har 2GB. Borde funka. Ska kolla igen.

  • onsdag i oktober

    Gick inte. Jag mailar dig P adress om du kan prova den istället.

  • TokMaijan

    Hm...sckumt...skickat till P:s adress...nåt fel på min mail kanske?

  • tårtsmulan

    Tokmaja: Har ni fått någon offert från ishotellet ännu? För tillfället verkar det vara det enda som sambon verkligen vill åka iväg på. Var inne på hemsidan och kollade lite, och det mesta verkar tyvärr hiskeligt dyrt tyckte jag

  • TokMaijan

    Nej jag har inte fått nån offert från ishotellet än. Jag får nog påminna dem...
    Kollade på stället där ni ska beställa er tårta, fy vad gott allt låter där...frågan e bara om det är värt att hämta en tårta i Malmö för oss? Ska se om jag hittar ett bra alternativ i Helsingborg...

  • TokMaijan

    jag hittade dock inga priser på hemsidan, gjorde du det?

  • tårtsmulan

    Om man ville kunde man betala extra för att få tårtan levererad till lokalen, Det ska vi göra Skönt att slippa tänka på det på bröllopsdagen.

  • TokMaijan

    ahaa ska kolla om de levererar hit.
    Ja fy fabian vilka priser på ishotellet...
    att login visste jag att det skulle vara dyrt men allt det andra kostar magiskt mycket pengar...blir nog inge hundspann frpn flyget..kostar 5500 per person...:(
    Lite mycket pengar tycker jag...så det får bli buss eller skoter kanske...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??