• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07

    Ja kan nästan när som helst efter v.34 (nästa vecka)

  • TokMaijan

    Idag har jag vart runt i stan kollat på detaljer som jag behöver till mina inbjudningar o kollat på skor men det e bara att inse att jag får ta mig till Panduro...ska till Nova i morgon o kolla på skor...
    Jag sitter som en tok o gör monogram, det e skitroligt....weeeeh!!!:D

  • onsdag i oktober

    Har de alltså fortfarande inte hört av sig Tokmaja? Dåligt!

    Brud 11/11: Tyck gärna till. Vi skrev något snabbt för att kunna ge prästen ett hum om vad vi tänkt. Känns som lite upprepning så vi får se hur slutprodukten blir.

    Tokmaja: Mail

    Jag hänger på träff
    Hoppas jag kan bara.

  • onsdag i oktober

    Var på resturangen i Köpenhamn idag och pratade meny, dukning. Jihaa, det kommer att bli så bra. En fördel kanske att brossan är köksmästare på stället

  • TokMaijan

    Onsdag NU har jag skickat monogram till dig som bilden visar med exat typsnitt...kolla mailet för mer info...
    NU kan jag sova för jag hittade det försbaskade typsnittet...:D

    Natti natti

  • brud 11/11

    tårtsmulan...

    har bilderna till dig från det festprogramet du ville ha.. men har slarvat bort din email adress

  • TokMaijan

    Äntligen fick man menyförslag!!! FINALLY!! :D
    Vilken meny sen då, super super smarrig, verkligen.
    Nu har vi i alla fall något att gå på, får diskutera med T i helgen...
    Hittade inga skor idag men hittade sista prylarna till mina nya inbjudningar. Ska förhoopningsvis kunna skicka ut dem snart om nu min sambi köper meny förslaget...yeeeah...:D
    JAg vill ha ut inbjudnongarna så man kan prata öppet med allt o alla...weeeh...
    Okaj ha en trevlig helg tjejer!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??