• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • TokMaijan

    Jenny, jag ska oxå ta tåget...vi kanske ska ta samma tåg?
    Det går ett tåg 15:11 från LA och är i KÄ 15:25 o så e vi framme i Malmö typ tio i 16 ska vi ta det kanske? Eller vill du in tidigare???

  • TokMaijan

    Jeny -jag kollar här i morgon förmiddag...
    om vi tar samma tåg så sätter jag mig i vagnen längst fram...
    natti natti

  • Jeny

    TokMaijan: eftersom det är söndag går tågen bara en gång i timmen, iaf från kävlinge. så jag får ta tåget 15.00, och vara inne lite tidigare i stan

  • tårtsmulan

    Jag tror också att jag tar tåget från Kävlinge. Tokmaja vad jag kunde se så är det samma tåg som går från Landskrona, tror det var 14.45.

  • tårtsmulan

    Ändrade planer, jag tar inte tåget in i alla fall. Sambon och barnen kör till farmor och farfar och skjutsar då in mig till Malmö.

  • TokMaijan

    Jeny, men då hoppar jag på det tåget som går från Kävlinge 15:00 det går en kvart tidigare från här...sitter i vagnen längst fram...vi ses på tåget då kanske om du hinner se detta innan...

    Ska bli sköj att ses....:D

  • Jeny

    ändrade planer för mig med....jag kunde ta bilen, men om min sambo får larm (han har jour) måste jag sticka lite tidigare....

  • TokMaijan

    oki...jag tar tåget i alla fall..orkar inte köra bil *fniss*

    smell ya later gals!!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??