• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Åre bruden 07

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!
    chai
    Årebruden 07 (efter kl 18)

  • Åre bruden 07

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!
    chai
    Årebruden07 efter kl 18

    Kan jag få ngn mobilnr så ja kan höra av mig när jag är på ingång så jag hittar er

  • Åre bruden 07

    Kan ngn som ska på träffen kunna maila sitt nr till mig?

    Vet inte hur mkt online ja kommer vara innan söndag här på BT (kommer kolla min mail en gång imorgon lördag)

    orzia@yahoo.se

  • TokMaijan

    Åretösen!! Du har fått mitt mobnr på mailen! :D

  • onsdag i oktober

    Tokmaja: Jag förstår att du känner dig ledsen och beskviken över tärnans uttalande. Känns inte som om du behövde en sån kommentar ovanpå allt annat. Dåligt

  • onsdag i oktober

    Ja, tjejer. Då var man hippad
    Igår kom hela gänget på morgonen. Jag låg och sov och öppnade med täcket omkring mig. Fram hoppar allihopa och skriker. Shit vad mycket man hinner tänka. En fredag hade jag aldrig trott. Hade dock en jättetrevlig dag. Känns faktiskt lite tomt nu efteråt. Kanske därför jag bara kunnat sova 4-5 timmar och nu sitter här
    Berättar om allt på söndag.

  • onsdag i oktober

    Vill bara bekräfta för alla nya att vi träffas på trappan vid statyn Stortorget. Alla brukar ha ett saligt leende på läpparna så det är lätt att känna igen oss.
    Vad kul det ska bli Känner att jag behöver detta nu efter möhippan. Det är verkligen en härlig och konstig upplevelse på samma gång. Bör kanske tilläggas att jag har ett sjukt kontrollbehov vanligtvis och det var jobbigt att inte veta vad jag skulle göra.

  • TokMaijan

    Onsdag - Vad mysigt att du blivit hippad!! :D
    Igår beställde vi våra ringar. Najs. Det blir briljant slipade men det är tydligen en bra kvalité på diamanten. Jag e så dålig på det och faktiskt inte så intresserad bryr mig mest att ringen blir så som jag vill ha den...kunde NÄSTAN lika gärna vart zirkoner haha skämtåsido.
    Dessutom har jag beställt ett pärlhalsband som jag ska ha på mig. Det blev sötvattenpärlor i stället för saltvatten, tycker att de är liite snyggare och ett silver spänne till. Så nu har jag i stort sett smyckena klara, ska bara hitta ett par pärlörhänge och göra ett smycke till vår dotter...

    JA ska bli kul o träffas i morgon...:D

  • brud 11/11

    onsdag,jag vill oxå veta vad du gjorde på hippan o jag kommer ju inte imorgon.. berätta berätta!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??