• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • tårtsmulan

    Onsdag:

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan

  • Brud nyårsafton 06!!

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!

  • chai

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!
    chai

  • chai

    förresten, för mig som är ny... vilket är "det gamla vanliga stället"?

  • Jeny

    Har förresten skaffat mig en egen "personlig tränare" för att komma i toppform till bröllopet! det är en av mina arbetskompisar som är aerobic- och pump instruktör, samt gått lite PT-kurser, och hon ska träna med mig 3 kvällar i veckan och hjälpa mig med ett bra program + att peppa mig. körde första passet igårkväll, stenhårt! både kondition och styrka. riktigt slut efteråt men det var skönt och det känns som det kommer ge reultat. för mig som har lite dålig diciplin är det bra att ha nån som sparkar mig i häcken

  • TokMaijan

    Här e en till som har dålig disciplin...har oxå funderat på att skaffa mig en PT men fy fasen vad dyrt det är...
    Ja statyn vid stortorget i Malmö e det "gamla vanliga stället"

    Hoppas att du mår bättre då årebruden! :)

    Nu ska vi till vår guldsmed o beställa ringarna, vi ska lämna in guld...weeee en sak man kan kryssa av på listan...det är 6 månader kvar..tiden går o klockan slår...
    En av mina tärnor har gjort bort sig totalt o jag vill inte längre ha henne som tärna o vet INTE hur jag ska säga det till henne...i korta drag tycker hon att jag ska lämna min sambo...är det en person man vill ha som tärna?

    Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!
    chai

  • chai

    TokMaijan
    det är definitivt inte en sån person som bör vara tärna på ett bröllop... tärnan ska ju vara glad för att bruden gifter sig med brudgummen... väl...

    kan du inte säga till henne att du vill att din tärna ska glädjas med dig åt bröllopet, och det upplever du inte att hon gör, på grund av det hon sagt, och att därför vill du inte att hon ska vara din tärna längre...

  • TokMaijan

    ja nåt sånt hade jag tänkt säga eller mer fråga om hur hon känner för sin uppgift o svarar hon att hon tycker det e fantastiskt då måste jag ju fråga hur hon kan komma med de där uttalanden om att jag ska lämna min sambo. USch det e så svårt för det ju tråkigt om det blir en gigantisk grej av det hela. JAg pratade med min andra tärna om det o hon sa oxå saker som fick mig att tänka om. Tärna J som är min brors sambo känner sig väldigt överkörd och hennes idéer är skit medan tärna A är den som tycker att jag ska lämna min sambo...o jag är inte alls pigg på att veta att min tärna J:s idéer ska sopas under mattan...usch usch....

  • brud 11/11

    brud nyår:
    Jag har låtit tillverka min ring hos den guldsmeden och den blev verkligen super fin o till ett pris som var ca 10.ooo kr billigare än inne i Malmö...

    onsdag, körde förbi honom igår o då var där öppet, bara så du vet!

    åhhhh, jag skulle oxå vilja träffas på söndag men men det får bli en annan gång

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??