• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    låssa konfetti, låssa drömmar, låssa suddgummin...

    man blir glad av att säga låssa högt..kanske ett mantar man ska ha??? :D

  • onsdag i oktober

    Absolut, låssa - låssa- låssa


    låssa bubblor, låssa moln, låssa underkläder - har jag köpt idag Hihihi

  • onsdag i oktober

    Godnatt på er tjejer.
    Styrkekramar till dig Tokmaja. Du ger så mycket av dig själv - glöm inte att ta emot.

  • chai

    men Tokmaja då... hoppas att du snart känner dig bättre nu när du får ta det lugnt ett tag... men låt det ta den tid det tar, vi vill ju att du ska må bra till bröllopet juh!

    ta det lugnt, gör så mycket, eller så lite, som du orkar och vill, och känner du för fika så dyker du upp, och annars får du ta det en annan gång...

    vilken sorts låssa är bäst då? sån där ljus pastellig, eller nästan självlysande, eller lite gammaldags, eller mittemellan, eller så ljus att det nästan är vitt, eller nån annan av alla nyanser som finns...

  • onsdag i oktober

    Sitter och toknojar över bröllopsresan. Har inte beställt än och det är bara 2 månader kvar. Kollar just nu Malaysia. Östra sidan verkar faktiskt ha säsong i Oktober. Har någon av er varit i (eller säger man på)Malaysia?

    Chai - alla låssa passar utmärkt

  • tårtsmulan

    Onsdag: Kommer ni resa med något bolag eller på egen hand? Det måste göra skillnad på om det finns biljetter kvar eller ej. Vad är det ni vill ha ut av er resa: sol, bad och slappa eller besökasevärdheter eller aktivera er på andra sätt,shopping osv. Kanske kan ni lista det och sedan kontakta en resebyrå som plockar fram ett förslag som stämmer överens med era förväntningar. Jag såg ett annat brudpar här på BT som i oktober skulle åka på safari i Afrika, och det kan ju kombineras med sol och bad. Kanske kan det vara något.

    Själv funderar jag nu mycket över vigselprogrammet och vilka punkter det ska innehålla och i vilken ordning. Jag har tittat på flera och de skiljer sig en del åt så jag vet snart varken ut eller in. Vi vill ha tre solosånger, men är osäker på hur de ska pusslas in. In och utgångsmusik är också stora frågetecken. Vi kommer ha gläns över sjö och strand som den ena psalmen, men vet inte vad den andra ska vara för någon. Som ni ser råder det stor förvirring och jag hoppas på att ni kan hjälpa en vilsen själ på vägen.

  • tårtsmulan

    Tack Onsdag! Mallen från svenska kyrkan hade ju förslag på hur man skulle lägga in tre solosånger. Den ordningen blir nog bra såvida kantorn inte ska skifta mellan orgel och piano. Skulle man kunna spela in- och utgångsmusiken på piano?

  • Jeny

    jag har också lite problem med psalmerna. vill också ha Gläns över.... som den ena, vet inte vilken den andra ska va!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??