• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    det känns som om jag aldrig har nåt att visa...mohahaha:D
    Ska knåpa ihop en konfetti ask...JAAA så kan jag ta med o visa den! :D

  • brud 11/11

    tokmaja_
    jag slapp betala tull, jippy!
    Men däremot ska du vara uppmärksam på att de tar 40 dollar i frakt så du ska gå in på en sid-sida o betala till 30 dollar, om du inte gör det så kontaktar de dig via telefon o du får ge ut alla uppgifter per telefon, det gillad inte jag.. försökte med sid-sidan men det funkade tydligen inte..

  • Brud nyårsafton 06!!

    Ska försöka ta med lite saker, men får nog "jubba" ihop en del först!!
    Men inbjudningskorten är ju klara, kan ta med ett ex av dem!
    Bild på klänningen?! Ja, det kan jag ordna!! Fast det blir ju i rött då, då klänningen inte finns i vitt än!

    Jag har börjar fundera på placeringskort nu, tror att jag har en bra plan där!!

    Ha det gott tjejer!!

  • onsdag i oktober

    Jag har inget pyssel att ta med
    Ska fundera tills träffen. Ska bli roligt att så många kan och dessutom en del nya.

  • Tokmaja

    Oh vad bra att du tar med dig placeringskort för där har jag ångest!!

    Lite OT:

    Jag har kollapsat o e sjukskriven o lite folkskygg så vi får se om jag orkar ta mig till träffen, mitt mål e ju att jag vill komma...vart på sjukhus...:(

  • onsdag i oktober

    Men gumman lilla. Ta det lungt och känns det ok på söndag så vi jätteglada om du kommer. Annars kommer det massor av träffar framöver. Kramar i massor.

  • tårtsmulan

    Tokmaja: *Skickar en styrkekram* Hoppas att du mår bättre snart igen.

  • Brud nyårsafton 06!!

    Men herregud tänk inte på oss. Viktigast är ju att du återhämtar dig. Stackar´n!

    Vi kommer absolut att träffas mer, ingen fara. Får ta igen allt då istället!!

    *kramar om*

  • Tokmaja

    gaaah!!! Ni e ju ba gulliga människor...ska äta upp er :D

    Ska tänka på låssa saker...

  • onsdag i oktober

    Låssa ballonger, låssa hjärtan, låssa drömmar.
    Mmmmmmmm jag gillar också låssa

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??