• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    ja precis vi vill olika med våra bröllop o det e ju tur trist att springa på lika dana bröllop stupp i kvarten *snark*
    Det var ju så att jag tycker att andra har ideer om jag kan tycka e lite knasig men det är ju deras idé o det blir säkert kanon i alla fall..Nåja nog tjatat om detta...

    Inte länge kvar till Oktober...jag avundas...har ÄNTLIGEN hittat en tärnklänning som passar ena tärnan på keep me in stiches o den var sååå billig oxå - KANON min klänning kommer max att gå loss på 1500 o det är med underkjol...galet billigt! Tärnornas klänningr kan ju inte kosta mer...tycker jag...

    Nu känner jag att jagvill at vi går o fixar ringar...

  • Tokmaja

    Onsdag - hur lång tid tar hinderprövningen att fixa?

  • Jeny

    nu är jag på jobb....en lååååång natt framför mig!
    nån annan som kommer vara här inatt.....onsdag???

  • onsdag i oktober

    JAG HAR SEMESTER JIHAAA!

    Hindersprövningen gick fort för oss. Mindre än en vecka tror jag. Vi beställde den dock tidigt. Den håller ju i 4 månader och just den biten behöver man ju inte vela med .

  • onsdag i oktober

    Olika uppfattningar om det perfekta bröllopet - jag syftade på alla i min omgivning som tycker till.

    Sååå roligt att allt klaffar med din klänning tokmaja. Vilken färg blir det på tärnklänningen då?

  • Jeny

    ok då kan man nästan snart göra det så har man det gjort!
    vill också ha semester. har inte förrän några dagar innan bröllopet. har bara 10 dagar att ta ut betalt och ska ha till resan ockspå så jag kan nog inte ta så många dagar innan bröllopet. hur långt innan ska ni va lediga?

  • onsdag i oktober

    Jag har helt glömt var ni ska åka på resa Jeny. Var blir det?

    Jag har 4 veckors semester ihop med bröllopet. Knäpp som jag är har jag tagit alla veckorna EFTER bröllopet. Hade ju varit skönt med en vecka innan också. Kommer att jobba natt och gå av 4 dagar före bröllopet.

  • onsdag i oktober

    Hihihi tokmaja, var du inte allergisk mot rosa eller har jag fel?
    Båda klänningarna är jättefina

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??