• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Brud nyårsafton 06!!

    Det funkar bra för mig med med den 13:e kl 16!

    Vart vill vi gå och fika då?

    Vad kul att du fått tag i tyg och att klänningen förhoppningsvis ska börja ta form snart!!

    Man känner att det börjar närma sig nu!!

  • Tokmaja

    Ja 16 funkar för mig med så blir det inte sååå sent...

    JAg köpte brudsatäng till min klänning eftersom det inte blir lika bra med thaisiden...tyget var snort dyrt :D 79:- metern...hihi

  • Åre bruden 07

    Bestäm ni vilken tid som passar er, ser ut som jag ändå inte kan ska jobba som det är bestämt nu

  • Tokmaja

    11/11 - hur mkt fick du betala i tull för klänningarna från keep me in stiches???
    Funderar på att beställa mina tärnklänningar därifrån...billigt juh!

  • Jeny

    har precis varit och hälsat på en 17 dagar gammal bebis...jag vet, har inte med bröllop att göra, men snacka om att man blir sugen då!!!

    Idag har jag definitivt bestämt låtar till vigseln. det blir "du är allt" med Shirley Clamp och "Everetime we touch" med cascada, den lugnA versionen. den sista var jag först tveksam till men min sambo älskar den och när jag sa att jag ville ah den blev han så glad så det känns jättebra!!!

  • Tokmaja

    jo det där med svärmödrar...igår fick jag spel på min...trodde aldrig att det skulle ske...
    Hon sa till mig:
    Är det verkligen nödvändigt men att ha tärnor?
    Alltså inte sådär stor grej kommentar men jag blev less i alla fall för mig betyder det lite som att jag har valt att ha massa grejer som anses vara onödigt...jag viftade ju bara bort det o sa JA det är högstnödvändigt!!!
    O så sa hon. Du MÅSTE ju ha med L (min dotter) i brudföljet!
    Visserligen e ju det givet men hon ska väl inte tala om för mig vad jag måste o inte måste...
    Sa till min sambo..han ba...mmmm:D:D
    No hard feelings men jag hade verkligen inte väntat mig av henne att hon skulle säga sånt antar att det kommer mer...:D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??