• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

    Ohhh ska du ha en färgad klänning ?! Häftigt

  • brud 11/11

    onsdag:
    klänningarna e i storlek L
    ca 94 i bystmått o 81 i midja..
    superfina verkligen, ska beställa nya idag i rätt storlek så jag hoppas verkligen att de blir sålda..
    intresserad? kan skicka bild på modellen om du vill...

  • onsdag i oktober

    Jag letar ju klänning till min 14-åriga tärna. Hon är dock bara 1.45 cm lång och väger 30 kg. Blir lite stort
    Synd

    Fast kanske min syster? Skicka gärna bild på modellen.

  • Åre bruden 07

    hej tjejer

    vinkar från ett soligt norrland...

    Nyss typ duschat o gjort mig klar för en dag runt i olika kyrkor häruppe

  • onsdag i oktober

    Åre bruden 07: lycka till med kyrktittandet Fast var det inte svärmor som tvunget ville visa en massa kyrkor ?

    Berätta hur det gick sen!

  • Åre bruden 07

    Jo men svärmor va inte med idag....

    *tur va det*

    Nu har vi tre alternativ i den ordningen ja vill

    1.Tännforsen (utomhus vid isgrottan)
    2.Iskyrkan vid ishotellet
    3. Åre kyrka

    ska träffa de som har tännforsen restaurang o höra vad de kostar att hyra stället

  • Brud nyårsafton 06!!

    Är det en fnurra på tråden mellan dig och svärmot?!!
    Jag planerar ju oxå mitt bröllop 130 mil bort, inte alltid så lätt. Jag har svärmor på plats som ordnat en hel del.

    Lokal och kock är fixat, känns 100!
    Jag tycker det är svårt att veta allt som är kvar att ordna! Jag ska upp till Vilhelmina om 4 veckor, kanske fall mer på plats då! Hoppas det!

  • Åre bruden 07

    Brud nyårsafton 06!!

    he he

    Svärmor tycker hon ska planera allt men det vill jag inte, vi har verkligen inte samma smak Hon kan ta typ rött o rosa ihopa o ju mer volanger o rosetter o tyll desstu bättre sen har vi inte alls samma värderingar vad som är viktigt...

    när ja sa ja skulle upp så hade hon gjort ett A4 ark med planering allt vi skulle göra under min v här uppe

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??