• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • tårtsmulan

    Tokmaja:Ha det så skönt på semestern!!! Campinglivet ska inte underskattas, särskilt inte när vi får njuta av ett sådant strålande väder som vi fått göra hitintills i sommar. Vitt, silver och rosa är ju super och jag är inte partisk för fem öre, eller hur var det nu Snygg klänning förresten!

    Jeny: Visst är det toppen att äntligen få prata med någon annan än m2b om bröllopet. Min bästa kompis som ska vara toastmadame började nästan gråta när vi berättade eftersom hon var så glad för vår skull och min bror som ska vara toastmaster blev också väldigt glad och såg det som en ära att få det uppdraget. Han sade också att han han gärna läste dikten i kyrkan som vi talat om innan. Det känns toppen Vilken fantastiskt vacker klänning du hittade, tror jag missat att kommentera det tidigare (bättre sent än aldrig hoppas jag )

    Onsdag: Nu börjar ju planeringen ta fart på allvar även för er Måste kännas skönt att kunna bocka av en del poster på planeringslistan.

    Jag minns inte vem det var som tipsade om kappan på Haléns, men tusen tack vem det än var för jag föll som en fura Nu gäller det bara att lösa det här med kängor/stövlar med samma klackhöjd som de andra skorna - någon som har något tips kanske?

  • tårtsmulan

    Många smileysar blev det
    Sambon påpekade nyss hur glad jag var över att ha tillgånt till BT igen efter semester,och han har ju sååå rätt min raring

  • onsdag i oktober

    Det är kul att du är tillbaka tårtsmulan

    Brud 11/11 vi ska ju ha vinrött. Vilken storlek har du beställt i klänningarna?

  • Brud nyårsafton 06!!

    Tårtsmulan, det var så lite så!! (halens alltså!!)

    Jag ska oxå välja en kappa därifrån. Min lilla älskling gillade den vita, så den får det bli!! Vilken föll du för?

  • tårtsmulan

    Brud nyårsafton 06: Tack igen! Det blir den vita för mig också

  • Tokmaja

    trodde inte det fanns nån här sååå tidigt på morgon...ha ha...
    JA den vita vart ju väldigt fin! (jackan då asså)
    Nä nu ska det packas. Danmark here we come!
    HA det gött tjejer, ser framemot trevlig ikapp läsning på lördag...

    sköt om er...

  • chai

    onsdag i oktober
    det är helt ok att fråga om planering... jag räknar inte med att någon har koll på vår planering, utom möjligen jag... kanske...

    vi har inte velat på färgtema... men så har vi inte valt vårt färgtema heller, utan det har valt oss... det råkade bli så att C tyckte när jag spånade inbjudningskort att de där, fast med mörkrött istället, och sen blev det en mörkröd klänning med vita detaljer... och jag har en gammal gästbok hemma, med två sidor iskrivna och sen blev bortglömd, som är mörkröd... så färgtemat visade sig bli mörkrött och vitt... och eventuellt får jag lägga till guld eller silver, om jag inte får tag i en vit penna att skriva på mörkrött papper med...

  • Brud nyårsafton 06!!

    Det där med färgtema är knivigt. Det är ju svårt oxå att få allt att gå ihop perfekt.

    Våra inbjudningskort är gråa med silver och ett vinrött sidenband runt. Så så får det bli.

    Jag hoppas på att min blivande väljer en väst och kravatt som går i mörkrött och jag tar mörkröda rosor i buketten! Hoppas hoppas att allt faller på plats!!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??