• Jeny

    vinterbrudar i Skåne som vill fika??

    ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

  • Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Tokmaja

    Om jag har hajjat det rätt så ska vi väl bara ses en av dagarna eller?? :?
    Jag ses gärna båda alltså...men ba som man vet lixom ba...

  • onsdag i oktober

    Klart chai att vi måste träffas

    Om ni andra tjejer undrar så har jag och chai träffats på i många olika trådar. Jag som trodde att jag var unik
    Litet bröllop, gifta mig en onsdag i oktober , temafärger osv hahaha

    chai: jag har inte lagt din planering på minnet så jag kommer nog be dig upprepa mycket även om du skrivit i oktobertråden

  • onsdag i oktober

    Tokmaja. Ishotellet, suck... underbart. Vi planerad bröllop där i tankarna först. Är ju såååå fint. Ge det som morongåva är ju fantastiskt. Ska kanske tipsa sambon, vi som aldrig kan bestämma bröllopsresan

  • Tokmaja

    Men ska ni inte åka direkt i samband med bröllopet? Då har ju hotellet smällt sa Tårtsmulan...:D

    Usch jag vet inte om jag skla byat färgtema...vit silver o rosa...tredje gången gilt..hade vitt silver vinrött först o sen midnattsblått nu lutar det åt rosa...har jag förlorat förståndet...

  • onsdag i oktober

    Jo vi vill åka efter bröllopet. Ishotellet byggs upp varje år. Tror att det är någon gång i november eller så. Kan ju först åka till värmen, sen kylan

  • onsdag i oktober

    Färgtema. Ja, det är faktiskt det enda jag inte velat med. Beror kanske på att tärnklänning och blivandes kläder blev klara snabbt. Svårt att ändra på nu - tack och lov

  • Tokmaja

    ja just det det man kam ju..vi tar kylan först...sen tinar vi ett par månader o drar till nice o värmer oss...:D

    Alltså man märker ju effekterna av att ha för mkt tid att planera sitt bröllop...detta e tredje gången jag byter färgtema tex...usch man blir så matt av att va så ambivalent..

  • Jeny

    hej hej oj vad mycket ni har skrivit! har själv sovit hela dagen

    Välkommen chai!

    Och välkommen hem tårtsmulan!

    Onsdag: va kul att din klänning har kommit! hoppas nu den är riktigt bra på dig!!

    Jag kan inte heller skriva morgongåva här, det händer att min sambo tittar in här då och då... så jag säger det när vi träffas istället

  • Jeny

    onsdag i oktober: Fosie kyrka, Malmö 4 oktober -06
    Chai: växthusen i Lunds botaniska trädgård 18 oktober -06
    Brud 11/11: Sälen 11 nov-06
    Tårtsmulan: Stävie kyrka 2 december -06
    Jeny: Södervidinge kyrka 2 december -06
    Brud nyårsafton 06!!: Vilhelmina kyrka 31/12 -06.
    Tokmaja:nån Kyrka 10 Februari -07 (sist ut)

  • onsdag i oktober

    Tell me about it.
    3 kyrkor, 3 färgtema hahaha

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??