• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Gumsigos

    Måste fråga Paulinas hade du underkjol till din klänning?? Jag är lite osäker om jag behöver, den påminner lite om din i kjolen...

  • Marie (Inte min tur än)

    Amy1

    Oj vad svårt. Marie Olofsson 28 år. Var kompis med Sara (Robins mamma när Robin var ca 1 år) liten o kraftig, tror det är lättare för dig att kolla i någon fotokatalog.

  • Marie (Inte min tur än)

    Min Ah

    Jag har varit dålig på att vara här. Men det känns inte så roligt nu när bröllopet blev inställt o vi separerade. Den dagen jag o Ingmar kankse beslutar oss för att gifta oss så känns det okej igen att komma på BT träffar o allt runt omkring.

    Gumsigos

    Hur har det gått med din klänning? Har du hittat nån som kunde sy den?

  • Gumsigos

    Marie (inte min tur än) klänningen är klar o har kommit, den blev bra o e så fin. Känns så skönt att ha den fixad, ska bort till gittes o sofia för att få den justerad. :)

    Kommer o vänta eftersom jag tänkt börja träna, men får vänta eftersom jag blivit förkyld :(

    Annat som e skönt är att jag fått den nya slöjan som jag tycker passar perfekt till klänningen, skor har jag redan, mina cremefärgade, blir jättebra :)

  • Magnus brud

    Hejsan1

    Det var oerhört länge sedan jag var här inne och skrev. Har läst lite ikapp och förstått att några har gift sig och andra har planerna fullt igång.
    Gumsigos, det verkar som om ni är på banan igen. Roligt med en klänning. Angående underkjol har jag för mig och Paulinas inte hade någon.

    Själv börjar det närma sig. Den 9/9 när ni fikar, sitter jag själv hos frisören skägg & Lockar. Allt har börjat lägga sig på plats nu. Allt detaljer med kurhotellet är ordnat, fotograf är bokat efter mkt om och men. Det blev Johan Lindvall i Kristianstad, tror att han heter så. Alla sa att han var så dyr, men jag tycker inte att det var så farligt. Duktig är han i alla fall. Ringen är också beställd. Det vi har kvar är: Bordsplacering, festprogram, vigselprogram, Magnus kostym på kemtvätt och handla två slipsar. Sedan tror jag att allt annat är färdigt. Känns skönt, men samtidigt sorgligt. Man vill inte att det ska ta slut.

  • Amy1

    Marie
    Hmm, jag kan inte placera dig nu fast säkert om jag ser dig! Umgicks du mycket med Sara?

  • Gumsigos

    Magnus brud, visst känns det skönt när bitarna börjar falla på plats o ännu en grej är fixad.

  • Gumsigos

    Nu måste jag säga det innan jag spricker hihi

    Alla vet ju att vi ändrat oss o hitan o ditan :D o vi har ju gjort det igen:D

    Vi har bestämt oss för att ändra datum o slå i hop min trettioårs dag och bröllopet.

    Både för att vi vill och av rent praktiska skäl + att min stora önskan går i uppfyllelse :)

    Vi har vetat det länge men inte velat säga något förrän vi vetat att allting kommer o klaffa.

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...