• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Amy1

    Capelli har jag hört både bra och dåligt om.

    Myran&Malkolm, Skägg&Lockar och &Co är duktiga - och lite dyrare!

  • Desperate2bewife

    Amy1: Det ska vi nog göra! Så att de får dem den 14 februari! *Love is in the air*

  • Gumsigos

    Jag ska göra min och dotterns uppsättning på Catwalk, mittemot för.sp banken. Har gjort där förr o är jättenöjd.

  • Gumsigos

    Är det nån som kan göra smycken - halsband? Jag vet hur jag vill ha det men inte hur jag ska gå till väga... Nån som vill hjälpa mig? Vi hade kanske kunnat ha en pysseldag om nån e sugen??

    Jag har lite giftboxes jag ska pyssla med också, ska bli strandbagar tänkte jag :D

  • Min-Ah

    Gumsigos!

    Jag hjälper dig gärna! Tycker det är jättekul att pyssla med smycken!!

    Jag har ju semester några dagar till! Börjar jobba på onsdag, nästa vecka (16/8).
    Vi kan ju höras om det!

  • Min-Ah

    Oj, vilken kul gubbe det blev, haha!
    Skall ju vara ett datum där! 16/8!

  • Gumsigos

    Jättegärna Min-ah, men tyvärr har jag det tight några helger framåt, har ju dessutom redan börjat jobba :S Nästa helg ska jag o ett par tjejer ut på ridtur som varar hela helgen, ska rida ner till degeberga o övernatta på Körsbärsgården.

    Helgen efter ska jag själv anordna en dagsritt. Ska bli kul. Hur ser det ut senare för dig? Det är ju ingen panik precis. :) Annars kan vi ju ta det en kväll i veckan.

  • Paulinas

    Hallå tjejer!

    Hoppas att sommaren och semestern har varit bra. De flesta av er har väl börjat jobba igen, jag började i måndags. Min-ah, du har ju lyxiga "lärarlov". Njut av det :) (sen jobbar du i och för sig väldigt mycket mitt i terminerna, så du är verkligen värd din ledighet).

    Över två månader sedan vi gifte oss. Känns som i går men samtidigt som en evighet. VI kom hem ifrån vår bröllopsresa för knappt en vecka sedan. Vi bilade igenom Europa, en dröm vi båda har haft sedan vi träffades. Det blev övernattninar i Berlin (en verkligt häftig stad), Prag (med middag på tekterass på femstjärnigt hotell med utsikt över hela staden), Lido de jesolo i Italien där vi solade och badade ett par dagar, venedig, Badhofgastein i Österrike och slutligen Linz (där vi gick på bröllop!). En jättehärlig resa. Rekommenderar att ta bilen någon gång på detta sätt. Man ser och upplever saker på ett annat sätt och är sin egen boss för resan, kul!

    Det är kul att läsa om allas planer (har läst igenom de senaste sidorna). Jag har känt mig lite "mätt" på planering och bröllop, men kommer så klart ihåg hur kul det var! Och nu har det ju ändå gått ett tag så hänger gärna med på en BT-träff. Jag hade tyckt att det vore jättemysigt om vi kunde få till en liten fest med män och allt. Vi har ju ändå träffats en del på kaféer, hade varit kul att se varandras respektive också. En fredagkväll med lite enkelt käk kankse? Hur många är med på en sådan idé?

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...