• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Eruraina

    Min-Ah :

    Ja, våra föräldrar lär få veta det nu någon gång. Eftersom dom kommer börja vara med i planeringen. och tärnan och bestman kommer med få veta.

  • Amy1

    GRATTIS SMURFAN!
    Välkommen i fru-klubben! Hoppas på att få se lite bilder!

  • Min-Ah

    Eruraina!

    Ja, de som är så pass "involverade" som föräldrar och tärnan och bestman bör ju kanske snart få veta, så de inte planerar in nåt annat, hihi!

  • Min-Ah

    Eruraina!

    Fast vi var ju väldigt sena med att berätta och börja planera!!
    Började ju inte "på riktigt" förrän i mars, samma år som bröllopet!!
    Ni är ju i betydligt mera god tid, hihiu!!

  • Eruraina

    Min-Ah :

    Ja, jo det är ju sant... :)

    Men familjen kan nog få veta... Alla vet i stort sätt redan månaden, det är väl bara en tidsfråga innan datumet kommer ut..

    jag har ju lyckats försäga mig några gånger.... *hihi*

  • Gumsigos

    Här e en till som gjort bort sig eller två :) En av mina vänner råkade se en kladd för inbjudan Hmmm Uuppps haha så det va lika bra o ge henne deras inbjudan, men hon blev jättegla :)

  • Gumsigos

    När skickar/skickade ni ut inbjudningarna? Vad är lagom och rimligt?

  • Min-Ah

    Hihi!

    Ja, det är inte lätt att hålla inne en sådan här "sak"!

    När föräldrarna (speciellt mannens) fick "inbjudan" till middagen då vi skulle berätta för dem, så anade de ju att "något" var i görningen.
    Antingen det "ena" eller så "det andra", dvs barn eller bröllop

    Vi skickade ut inbjudningarna kring påsktid, eller strax innan var det nog...(minns faktiskt inte exakt). Sedan hade vi osa-datum 27 juni och så bröllopet den 23 juli.

  • Amy1

    Vi skickade ut inbjudningarna på alla hjärtans dag (14 feb) och hade OSA 7 juni och bröllop 29 juli Jag tycker det kändes lagom med tanke på att bröllopet var mitt i semester och inte en enda av gästerna glömde att osa i tid.

  • Desperate2bewife

    När tycker ni vi ska skicka ut våra inbbjudningar? Bröllop 4 augusti, inte riktigt semestertid men ändå? Ska bli såå kul att skicka ut dem, men många vet ändå redan. Kan aldrig hålla tyst

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...