• dahlis

    Kristianstadbrudar - ny tråd igen...

    Jaha, så blev det en ny tråd igen....

  • Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...
  • Desperate2bewife

    Möjligen kan Air Liquide sälja helium till ballonger 044-125752. De har de flesta gaser till försäljning, vet inte om de säljer till privatpersoner.

  • Desperate2bewife

    Amy1:

    Hoppas du får en alldeles, alldeles underbar dag!

  • Desperate2bewife

    Min-Ah:
    Hihi, snacka om att jag o Andreas är veliga inför lokalväljandet! Nu hade vi ju bokat Villandsgården och när vi sa det till min blivande svärmor så tyckte hon inte det lät mysigt, och innerst inne vill jag ju vara på Tomarp. Så nu har vi diskuterat ordentligt o kommit fram till att vi får spara lite extra, så får vi råd att vara där vi verkligen vill. Tur att vi inte avbokade det än. Skillanden i pris blev faktiskt inte mer än ca 6000:-, och vem minns de pengarna om några år, man minns bara vilken underbar dag man hade!

  • Gumsigos

    hoppas ni fick en underbar dag Amy1, Grattis!

    Desperate2bewife ni e inte dem som e veligast ;) vi har också ändrat oss massor, liksom nu men det är en liten hemlis haha men så kan det bli när man planerat bröllop i några år :D:D

  • Amy1

    Hej!
    Nu är jag fru!!! Jag kan inte beskriva vilken otroligt fantastisk dag vi hade! Allt var perfekt helt enkelt. Det var väldigt känslosamt i kyrkan när jag skulle säga löftena och rösten bar inte riktigt de två sista raderna och efteråt "skällde" alla kvinnliga gäster på mig för att jag fick dem att börja gråta för de blev så tagna. Jag ska länka lite bilder så sanrt vi får in lite sådana.
    Till er som har er stora dag kvar, hoppas ni får en lika underbar dag som vi!

  • Gumsigos

    Grattis Amy1, vad roligt att höra!! Vi längtar här med :)

  • Min-Ah

    Amy1!

    GRATTIIIIIIIS!
    Äntligen är du också fru!
    Önskar er all lycka!!

    Kramar!

  • Min-Ah

    Desperate2bewife!

    Vilken tur att ni "hade lite is i magen" med lokalbokningen, så att det blev Tomarp till slut i all fall! Är ju absolut mycket bättre att man får stället man allra helst vill ha!

Svar på tråden Kristianstadbrudar - ny tråd igen...