• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • pov

    Ja, vi undrade var du blev av. Vi hade i alla fall supertrevligt!!! :D
    Skönt att programmen är klara :)

  • Jupiter2

    Ja, då fick vi inte träffa dig som ogift en gång til, JD!

  • bebop

    haha missade Jespers fikan IGEN...

    Jespers
    Bra att du blev klar med programmen.
    Lycka till på lördag!

    M2b ska hämta väst, plastrong, näsduk och vigselring idag på lunchen. Skönt att han får jobba lite. Känns som om jag gör typ ALLT inför bröllopet. Känner ni igen er?
    Nu ska jag fixa med skylten till bordsplaceringen.

  • bebop

    Fick precis reda på att m2b ska få en andra svensexa på söndag. (grannarna) Jag vet att mina syrror frågade grannarna om de ville vara med på möhippan, men de tackade nej eftersom de tyckte att den var för ambitiös (??) Hoppas att de inte tänker kidnappa mig på lördag, jag har tusen grejer som jag måste fixa med inför bröllopet...

  • Jupiter2

    Bebop: Var aldrig säker... Se helt enkelt till att du är "ledig" på lördag och försök göra så mycket som möjligt innan. Om de sedan inte kommer då kan du slappa.

  • bebop

    jupiter

    Det är nog en bra idé. Det är bara det att jag har hundra småärenden som ska fixas... Synd att man inte blir förvarnad. Vad är det för fel med att helt enkelt säga: "Vi skulle vilja fira av dig med en middag (typ) på lördag kväll? Egentligen förstår jag inte varför det nåste vara hemligt. Jag har ju redan haft min möhippa...
    Okej, så jag är otacksam, men jag förstår hur pov kände sig när hon insåg att möhippan kunde bli dagen före bröllopet!

    På tal om hemligheter. Min syrra varnade mig precis för att tala om var vi ska spendera bröllopsnatten. När hon gifte sig sov de hemma eftersom de skulle åka på bröllopsresa till USA dagen efter. Då hade hennes mans familj åkt hem till dem och fullständigt gått bärsärkagång. Typ smulor i hela sägen, skor i hela trappan, plastfolie på toan, oreda i alla kökslådor, tandkräm på dörrhandtagen... Jag menar, är det kul att mötas av det på sin bröllopsnatt? De hade fått röja och byta lakan innan de kom i säng...

  • Jupiter2

    Ja, fy. Vi har berättat var vi ska sova, men jag räknar med att vi har vänner som är mer mogna än så. Och är de inte det så bryter jag kontakten efteråt. Det är det mest lumpna man kan göra.

    Angående den eventuella 2:a möhippa: Kan du delegera lite småärenden till någon? HInta folk om att du har såååå mycket att göra så kanske de förstår.

  • Izunia

    Jupiter..jag kom precis hem!! Fatta att jag satt där i 3,5 timme...öhhhh trakigt!! Men vill du sticka till kvinnligt under imorgon istället?

    Bebop..precis som Jupiter säger bör de delegera sa mkt som möjligt..försök att ga upp tidigt pa lördag och tvätta haret ifall de kidnappar dig! ;)

    Jo jag känner igen mig i att jag fixar ALLT! :) Andi jobbar dock nästan hela tiden för att bekosta mkt av det som MASTE göras! :D haha jag far väl skylla mig själv!!

    Idag ska jag börja sy överdrag....

  • Jupiter2

    Izunia: Javisst, jag har inget vettigt för mig imorgon, så det blir jättebra. Ska vi säga en tid nu redan eller?

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3