• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Princessdiamond

    ja, det här samhället e värdelöst.. på alla de vis..
    blir så trött ibland!

    p_e
    jag va inne massor av gånger.. skrev bara inget ;)

  • yrvädret

    Jaha, nu har jag kommit hem igen. Är jättetrött - måste nog äta något... Har inte ätit sen 11.30, kanske är därför jag är så trtt. Fast jag har ingen aptit.

    F-n, vad min granne har taskig musiksmak. Det är inget roligt att vara hemma när hon spelar musik. Vissa saker fattar jag inte att man kan gilla över huvudtaget (typ vem VILL lyssna på Cotton Eye Joe mitt på dagen i nyktert tillstånd) Men ibland dyker det upp ljuspunkter - som just nu: Oasis Wonderwall.

    Just för att jag inte har några pengar så hittar jag självklart ett par jättesnygga och bekväma skor. Men jag var självisk och köpte skorna - utan att fråga T först *ler lite elakt*, Han kan få köpa öl för 280 spänn på Liseberg nästa vecka istället

  • yrvädret

    Vem sjutton lyssnar på musik från disney-filmer UTAN att titta på filmen??!! Och då menar jag inte dessa filmmusiklåtarna som Circle of life o dyl...

    Min granne HAR taskig musiksmak!!

  • Princessdiamond

    någon e lättretlig idag ;)
    och detta TROTS shoppingrundan ;):D

  • Fru O

    Åh jag börjar bli riktigt nervös nu. Tiden går så fort och det är så mycket som ska göras.

  • yrvädret

    Princess - nää, jag ÄR inte lättretlig Och om jag är det så har jag all rätt eftersom min granne har taskig musiksmak

    Fru O
    När är det du gifter dig?

  • Fru O

    Yvädret;
    5 aug, men det var inte länge sedan det var 2 två månader kvar och snart har det gått ytterligare en 1/2 månad + midsommar, vi arbetar och har en 22 månaders bebis. Lite svårt att fokusera. Vi har välförtjänad semester from v 28.

  • yrvädret

    Hehe, tänk då på mig! Mitt datum är den 22:e juli - två veckor innan ditt Jag har lite halv panik nu kan jag säga... och med tanke på att försäkringskassan tar sådan tid så får jag bara hoppas att pengarna kommer in innan bröllopet...

  • Princessdiamond

    jadu yrvädret, nu är det inte mkt mer än en månad kvar :D
    visst har tiden sprungit iväg sista månaden??

    idag har vi iaf varit ihop i hela två år och fyra månader ;):D
    känns som så väldigt mycket mer..
    och på måndag är det två år sedan vi flyttade ihop.. :)

  • Fru O

    Yrvädret:
    Har du ringt FK? "Jesus Maria" det är så himla enkelt och säga till alla andra vad de ska göra och försöka stötta ...

    Vi kan ju alltid skriva av oss här!!! Det löser sig ...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4