• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Vårbrud -06

    spännande pricess-e
    Då är det snart nedräkning för din del.
    Själv vill jag bara att det skall vara lördag nu, för jag mår verkligen inte bra nu. Sover dåligt, mår illa, kan knappt äta, hård i magen ja typ allt. Nästan så att jag bara längar till söndag då allt är över... brukar få ont i magen när det är förändringar på gång.. men den här gången tar det verkligen priset. Tur att jag bara skall ha ett sådant kyrkobröllop mm

  • princess_edition

    vårbrud: va menar du me "Tur att jag bara skall ha ett sådant kyrkobröllop mm"?

  • Vårbrud -06

    Ja det är inte dåligt va?

    Jag kommer bara att gifta mig i kyrkan en gång. Förhoppningsvis kommer jag alltid att vara gift med David.
    Skulle det inte bli så, vill jag aldrig gifta om mig i kyrkan iaf.

  • Vårbrud -06

    Det är första och sista gången så jag behöver bara må så illa nu och aldrig mer. Det är ju alltid något tänkte jag.

  • Princessdiamond

    zzznnnaark

    ska på möte på jobbet
    bla bla bla...

  • princess_edition

    hehe, ok vårbrud, då fattar ja hur du tänkte.. :)

    har försökt förklara för t att d e dags att boka kyrkan nu, men han tycker att d e aldeles för tidigt (liksom flera andra män va ja fattat). han säger, men vi kan ju ringa å höra hur långt innan man behöver boka. och visst, d e väl ett steg, men varför inte lika gärna boka liksom. vi har ju en ganska snäv tidsram vi vill få in det på nu och risken finns ju alltid att nån annan tar datumet även om kyrkan inte e så jättepopulär (vilket ja inte har en aning om hur d ser ut me den saken).

  • Princessdiamond

    boka så fort ni har möjlighet!
    det e så himla skönt att ha det avklarat..
    skulle allat annat sita sig så blir ni åtminstonne gifta ;):D

    idag fyller jag år..
    *sträcker stolt på sig och faller ihop i en djup suck igen*
    man börjar bli gammal nu..
    känns inte så viktigt å roligt att fylla år..
    för första gången på alla år somnade jag utan problem och sov gott hela natten.. bortsett från att jag vknade vid strax innan fem för att jag drömt otäckt..
    lite svårt att somna om då igen..
    men försökte tappert och jag snarkade nog innan kl sex igen.. ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4