• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Princessdiamond

    nu får ngn berätta om det här som står i gp.. :)

  • yrvädret

    Jag har druckit vin!

    Stod egentligen inte så mycket i GP- inte mer än det man får reda på här. Handlade mest om hur man kan få ned kostnaden för bröllop genom att köpa klänning från Kina, göra en baluppsättning istället för bruduppsättning av håret, köpa dricka utomlands och köra catering. Typ det. Kan inte säja att jag blev så impad - antagligen för att jag är en gammal BT-veteran...

  • svessan

    Jag håller med yrvädret. Det är inte många tips som man inte har hört nu för tiden, man har ju gjort sina (alldeles för många) timmar av bröllopsresearch.
    Det som var kul var att det var en stor bild på mig och F, min ring och vår inbjudan. Och sen var det jag på hela framsidan av tvåan.

    En sak som jag har undrat ett tag är vart ni göteborgskor köper era tårtor, det är väl min brist i bröllopsresearchen.
    Har ingen aning vilka man ska välja.

  • yrvädret

    Själva har vi min sambos moster som är "tårtexpert" och kommer att göra vår tårta. Annars vet jag att Steinbrenner & Nyberg gör goda tårtor samt engelska tårtmagasinet som gör helfräcka sådana (inte världens billigaste dock)

  • yrvädret

    Ja har vart på fest! Jag är schetfull och TRÖTT - men gu vad kul jag har haft!! Nu Ska jag gå och sova. Hoppas det inte snurrar för mycket!

  • Princessdiamond

    gott att höra att du haft en trevlig kväll yrvädret :)

    själv jobbade jag kvällslöpare igår igen..
    och sen e det dags imorgon å tisdag också.. bläk..

  • Princessdiamond

    så, nu finns många fler bilder från hippan på vår hemsida.. :D

  • yrvädret

    Princess

    Då ska jag in och kolla Har precis ätit frukost Ja herregud snacka om att det var en helkväll igår! Kom inte ens ihåg att jag skrev ett inlägg här inatt... Fast jag drack i och för sig en massa vitt vin igår - har ingen som helst koll på hur mycket, BiB är FARLIGT!!

    I vilket fall som helst så pratade jag med min blivande svägerska igår - jag lyckades luska ut att de faktiskt ska ordna en möhippa för mig!!! Jag är schetglá! Har varit osäker på om jag får någon så det känns tryggt nu

  • yrvädret

    Här har det inte hänt ett dugg sen igår ser jag

    Jag är uppe JÄTTEtidigt i dag. Hade en tvättid kl 7. Brr... Inte bra för min totalt morgontrötta kropp att gå upp så tidigt. Jag har t o m ätit frukost!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4