• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • yrvädret

    Näää - det kan man ju inte göra Det slår bara tillbaka på mig själv, då de envist breder ut sig än mer så att jag inte får plats alls och trillar ur

    Idag var jag uppe i tid iallafall - jag såg fel på klockan, trodde att hon var 9, men när jag kom ut till köket så var hon bara 8!! Chock, men då hade jag piggnat till så det var ingen ide att gå och lägga sig igen, då. Så nu sitter jag här och plågar alla andra med bröllopsmail (å, vad jag saknar en djävulssmiley här)

  • Princessdiamond

    hehe...
    själv kom jag upp för en halvtimme sen..
    jaja
    vet inte hur jag lyckas sova så mkt
    men det e ganska enkelt ;)

    längtar till om tre veckor då vi åker till usa :)

  • yrvädret

    Åh, jag vill också åka!! Själv fixade jag boende till våra katter nu i veckan. De ska få bo på katthotell under en vecka, när vi gifter oss. Känner att det blir lite krångligt att ha dem här hemma.

  • svessan

    idag är jag och fästmannen med i del 2 med både ring och inbjudningskort (om ngn skulle vara nyfiken...)

  • MiNik

    Hej på er alla fruar och blivande sådana!
    Ser att Princess har smittat av sig på Lind och att hon är här på BT under sin bröllopsresa *ler*. Hoppas att ni alla haft det bra, även att Yrvädret har haft sina bra stunder.
    Har som idag mailat in mitt exarbete och nu väntar väl en nervös vecka innan jag vet hur mycket som är kvar att göra på den.
    Vore kul att följa med på nästa fika då jag knappt träffat en människa utanför min familj på en månad.
    Det enda jag unnat mig är att ha beställt en resa för hela familjen till Kap Verde nästa år i februari.

    Yrvädret, hoppas verkligen att du snart kommer att må bättre, vore synd om du inte kan njuta av tiden fram till er stora dag.

    Själv insåg jag mina begränsningar och vi har minskat på tillställningen rejält, men nu har jag endast 2½ månad på mig att planera det som ändå måste planeras.

    Kram på er

  • yrvädret

    MiNik

    Tack för ditt stöd. Jag mår bättre redan tack vare mina piller. Sedan får jag ett otroligt stöd från Tomas, våra familjer, kollegor/chef, vännerna och självklart er här på BT! Skulle aldrig ha klarat mig så bra om det inte vore för det Sedan har jag fått mycket hjälp med samtalsterapi och läkare, samt att jag kommer få hjälp med avslappning om ett par veckor. Oerhört tacksamt! Det enda som är jobbigt nu är att gå i affärer och åka buss, har åkt på en mild form av social fobi i samband med depressionen, och det faktum att jag fortfarande få mina migränanfall. Jag hoppas att det släpper snart *peppar, peppar*

    Hur är det annars? Känns skönt att snart vara klar med ex.arbetet va? Förra året satt jag och tragglade med mitt *pust* Vill aldrig vara med om det igen!!

    Jag önskar att jag hade insett mina begränsningar i tid :-/ Istället har allt bara växt och växt. Det är tur att jag är sjukskriven nu, för nu hinner jag göra lite varje dag - istället för att sitta hela helgen igenom och "bröllopa"

    svessan

    Då var det dig jag läste om då

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4