• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Princessdiamond

    låter härligt lind!!
    vill se bilderna!!!

  • yrvädret

    go morron, eller god middag kanske man ska säga Kom inte upp ur sängen förrän 11.45 idag... Fattar inte hur jag kan vara så trött! Jag somnade innan kl 12 igår, så jag borde vara pigg tycker jag men tydligen inte.

    Vad ska ni göra idag då tjejer?

  • Princessdiamond

    vi sitter och lägger in film och bildspel från bröllopet..

  • yrvädret

    aha, själv har jag planterat ut mina luktärter, som ska lukta gott på balkongen i sommar

  • Princessdiamond

    å så läser jag så att blicken blir helt suddig ;)
    jäkla bra böcker :D

  • Princessdiamond

    en serie som heter -malin på granlunda-
    har 26 böcker... vet inte om det kommer komma fler.. e i bok 18 nu..

  • FamiljenLind

    Ar ju bara tvungen att skriva en liten halsning fran Prag
    Har ar allt underbart! Olen ar billig och det finns hur mycket som helst att titta pa...
    Det enda som saknas ar bokstaver med prickar over

    Ha det gott!
    Mannen halsar

  • yrvädret

    Hehe! Om man inte ens kan slita sig från BT på bröllopsresan så är man bra biten!
    Hoppas ni har det underbart där nere, Lind!
    Hälsa mannen!

    Jaha, själv går jag mot ytterligare en kväll med svårt att somna... fast jag får skylla mig själv när jag inte vaknar förrän kl 11.45... Tänkte jag ska hålla igång på datorn istället för att ligga i sängen och vrida mig. Igår natt hade jag två katter som låg ihopknökade i min fotända samt en stor karl som tyckte det var jättegosigt att sova PÅ mig (han rullade i sömnen) - kan ju säga att det inte var så jättebekvämt att varken kunna sträcka ut benen ordentligt eller ens kunna röra sig... Men de är ju min familj, så vad gör man inte för dem

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4