• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Princessdiamond

    en annan ska jobba ikväll och likaså imorgon..
    har verkligen ingen som helst lust.. men men
    money money

    vi ska iaf hem till kungshamn i helgen.. ska bli skönt
    med allt som varit denna våren så har vi inte hunnit vara där sen nyår...
    det är väldigt lång tid..

  • princess_edition

    själv har ja gått runt å haft tråkigt ett tag nu. hade hoppats på att t å ja skulle hitta på nåt nu när vi båda va lediga. men han hade lovat att åka hem till sinda föräldrar å jobba i deras trädgård. han får lite betalt för d, så d väl bra iofs. men vet inte alls va ja ska hitta på, har bara massa tråkiga saker att göra. *sucka* önska ja hade ett jobb att gå till... har inte fått mer än 3 veckor i sommar...

  • Vårbrud -06

    Princess

    Jag missförstod dig inte. Klart jag vet att du hade en underbar dag och att allt kändes bra. Jag menade bara att du kanske ville ha det lite mer perfekt, lite mer drömmande.

  • yrvädret

    p_e

    Jag har en jättebra idé! Börja planera alla små grejer du vill ha med på bröllopet! Jag lovar, det kan uppta ens tid totalt Har ni bestämt något datum ännu? Och fundera på om ni ska ha tema och hur inbjudan kan se ut. När det gäller bröllop kan man göra hur mycket som helst (utan att det behöver kosta för mycket)

  • Princessdiamond

    guten morgen ;)

    märks det att tyska inte va favoritämnet?? :D

  • FamiljenLind

    Nu har vi bytt dator och jag har äntligen tillgång till underbara cyber space igen

    Har läst inläggen sen fikat och Princess - *Kramar på dig i massor*

    p_e jag mailar dig grejerna imorgon...

    Nu ska vi åka till borås badhus - skall bli kanonkul och se vad lilla trollungen tycker om ett hus fullt med vatten
    Hon blir alldeles till sig i trasorna bara det är en liten vattenpöl på gatan

    yrvädret - hoppas du så mitt sms ang vinet innan du åkte till tyskland.

  • Princessdiamond

    vad skönt att komma iväg lite och göra ngt annat lind :)

  • Princessdiamond

    kom på att jag helt glömt bort att säga grattis till ninni! förlåt!

    grattis grattis grattis!!!

    när får man höra er berättelse å se era bilder då?? ;):D

  • princess_edition

    inbjudningskorten har vi redan bestämt hur de ska se ut å mesta materialet till dem i inköpt, så d har ja faktiskt tänkt sitta me i sommar. t tycker naturligtvis att d tidigt, men å andra sidan e d då ja kommer ha tid. frågan e bara hur kul d kommer va å göra massa likadana. e ju inte så nyskapande liksom. datum har vi inte satt än, e ju som sagt lite veligt me allt som ska stämma in där. kanske kan pejla lite me syrran som tar studenten nästa år, på andra syrrans student i år. se om hon säger nåt liksom.

    nu ska ja in å spela biljard me t å en kollega till honom. hört mycket om denna nya kollega, så ska bli kul å få träffa honom.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4