• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • yrvädret

    Hej tjejer! Gissa vad jag fick efter vår fika... Migrän! Där ser man vad mycket ni stressar upp mig :-P

  • Vårbrud -06

    pricess

    Tråkigt att du känner det så inför ditt bröllop. Tror du inte bara att det är Lind som skriver så fängslande att du också vill se på ditt bröllop med samma ögon? Du får helt enkelt se till att ni får göra något specielt på ert första år som gifta.

    Själv börjar jag räkna ner... snart 2 veckoer kvar. Börjar oroa mig lite för möhippan. Är rätt övertygad om att jag skall göra läskiga saker. Jag älskar att sjunga för mig själv, men jag vågar inte sjunga när det är andra med. Dessutom har vi några kompisar som är riktigt duktiga på att sjunga. Inför dem kommer jag nog att svimma!!

  • Princessdiamond

    jag va just orolig för att ngn skulle missuppfatta..
    vi hade en jättefin dag.. det är inte det jag menar..
    men som du skriver så vill jag känna precis så som lind gör..
    eller hur sjutton ska jag förklara??
    hon har fått uppleva det bröllopet som jag har trott att jag skulle uppleva det..
    så som jag har drömt om att det ska vara..

    betyder ju inte att vi inte fick en fantastisk dag..
    men den blev annorlunda än väntat.. och det inser jag när jag läser linds berättelse..

    ähh..

    är iaf glad för deras skull att de hade en så underbar dag! :)

  • yrvädret

    Vårbrud

    Spännande, nu är det ju inte långt kvar! Åh, det känns så himla länge sen vi satt i somras och tänkte på att det är såå långt kvar! Nu närmar det sig med stormsteg! Och jag som hela tiden har tänkt att det fortfarande många av er som gifter sig innan mig - men efter dig så är det ju faktiskt MIN tur! Huga!

    Princess

    Alla bröllop är olika och upplevs på olika sätt. Dina släktingar och Linds släktingar är olika personer - det går liksom inte att jämföra era bröllop så. Samma sak är det med känslor. Du var också lycklig den dagen, eller hur?! Bara för att tårarna inte sprutade, så innebär det inte att det inte var en känslosam dag!

  • Princessdiamond

    nä, e full medveten om det..
    och eg menar vi nog ungefär lika..
    uttrycker oss bara på olika sätt..

  • yrvädret

    Princess

    Precis! Och kan det inte lite vara saknaden också - jag menar här har du gått omkring och planerat och funderat så lång tid - och så *pang* är det hela över. Ger kanske en lite bitterljuv eftersmak - och därför vill du göra om det hela igen? *kram på dig, gumman*

  • Princessdiamond

    å jodå.. visst saknar jag det
    samtidigt som det e väldigt skönt att det är överstökat :)

    *kram bax* :)

  • yrvädret

    Jag tycker också att det ska bli skönt när allt är klart och vi gift oss. Nu när jag är så stresskänslig - eller stressallergisk, som min terapeut säger, så blir bröllopet nästan överväldigande. Det är himla tur att jag har er här på BT som stöd

    Jag längtar till bröllopsnatten då man kan sitta och tänka tillbaka på dagen och veta att nu behöver jag inte stressa längre! Och se fram emot heldagsmys med min nyblivne make, samt en god middag med skumpa på kvällen... Det är livskvalité! mmmmm...

    Nu sitter jag och väntar på att svärföräldrarna och mina plutt-svågrar ska komma. Vi har bjudit dem på middag, och så lånar vi deras bil i helgen. Är jättetrött - fick inte sova imorse för Tomas - han tyckte vi skulle gå upp och äta frukost och städa... I och för sig var klockan 9-9.30 någonting, men det gör inte saken bättre

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4