• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • MiNik

    Hej på er alla och grattis FRU Lind.
    Det var ett tag sedan, har för närvarande inget bredband du någon klant har grävt av kabeln till vår station. Sitter och surfar från mobilen just nu (dyrt) :)
    Men det var kanske bra för mitt Ex-arbete som jag sitter totalt översvämmad med sedan en månad tillbaks, ska vara klar om 3 veckor så jag kommer att återuppta kontakten med omvärlden då ;) och all planering inför sommaren.
    Kram till er alla

  • JeckaH

    Hej alla glada Göteborgare!

    Grattis Lind, du verkar haft en underbar dag :). Och ni verkar ha det så himla trevligt här inne.

    Gifter mig på lördag i Slottskogen (fast jag tror inte att någon på BT har missat det). Det är pirrigt nu och jag går i ett lyckorus. Livet är härligt!

  • yrvädret

    JeckaH

    Så härligt! Var i slottskogen hålls vigseln?

  • yrvädret

    Hoppas du mår bättre nu förresten och att du inte känner dig lika stressad längre. En annan går upp i varv för ingenting för tillfället. Ska få hjälp med stresshantering dock...

  • Princessdiamond

    *sucka*

    jag vill änna gifta om mig..
    verkligen satsa stort och dessutom känna efter och hänga med i allt..
    jag vart ju lixom helt dimmig hela dagen..
    har ju typ luckor lite här och var.. nästan.. vet inte hur jag ska förklara bättre..

    och nu när man läst linds berättelse så inser man att det faktiskt går att UPPLEVA drömbröllopet...
    vilket jag ju som sagt inser nu att vi ju inte gjorde.. inte på DET viset..
    hade drömt om och trott att vi skulle ha en sån dag som lind fick..
    men faktum är att så inte är fallet..
    även om vi hade en bra dag..
    det säger jag inte annat om..
    absolut inte..
    det blev ju speciellt på ett annat sätt.. men kanske inte som jag trott innan..
    usch vad jag låter otacksam för vår fina dag..
    jaja
    hoppas ngn förstår..

  • Princessdiamond

    yrvädret

    nu e karln uppe ;)
    så vi åker om en liten stund..

    ska vi säga ngn mötesplats nu??

  • JeckaH

    Och jag har varvat ner faktiskt och är BARA lycklig nu. Får se om det går att jobba nästa vecka, hoppas det :)

  • princess_edition

    först in efter fikan. orkar inte plugga...

    lind, här kommer min adress: reeky@hotmail.com säg gärna till när du skickat! använder inte denna adress i vanliga fall men vill inte ge ut min andra över internet.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4