• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #4

    hej tjejer..
    vad förvånad jag blev när tråden va avstängd för svar ;)
    här e iaf den nya :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4
  • Princessdiamond

    okej...
    trodde jag skulle kunna hålla tillbaka tårarna även om det va svårt
    men nu på slutet gick det inte..

    ni fick verkligen drömbröllopet!!

  • FamiljenLind

    Ja - jag är fortfarande helt överväldigad

    Nu har vi fått en del av gästernas bilder men inte hunnit "framkalla" dem.
    Min tärna var gullig och skrev ut dem på vanlig skrivare så jag har ngt att ta med och visa er imorgon
    Inte bästa kvaliten mao men man ser iaf

    Vill ni se festprogrammet? Ska jag ta med det också?

  • yrvädret

    Ta med festprogrammet också! Och en lista på vad ni hade i era toa-korgar!

  • princess_edition

    ok, då ses vi runt 13 på garbo imon då. ska iväg till dansen nu å tror inte ja kommer orka mig in här när ja e tebax. vi får se till å byta telfonnummer imon! ifall det skulle va nåt nån gång. ni andra verkar ju ha varandras iofs...

  • FamiljenLind

    yrvädret
    Det fanns 3 toaletter i festlokalen så vi valde istället att ha en akutkorg i hallen.
    Den innehöll följande:
    Treo, alvedon, ipren, samarin, novalucol, plåster, skavsårsplåster (compeed), sykit, tandpetare, tandtråd, halstabletter, hårspray, hårborste, kam, hårband, tamponger, tops, pincett, nagelfil, nagelklippare, säkerhetsnålar och genomskinligt nagellack

  • FamiljenLind

    Syns om en stund tjejer.
    Nu ska jag göra lite ärenden

  • Princessdiamond

    yrvädret..

    antagligen kör maken ;):D mig in idag.. hoppas på att han ska hinna vakna till såpass att han orkar köra iväg vid tolv ungefär.. tänkte att han skulle släppa mig uppe vid avenyn.. jag vill hinna kika in på lindex..

    funderade på om vi kanske skulle mötas lite högre upp på avenyn? om jag inte skulle hinna ner till kopparmärra tänkte jag..

    vad säger du?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #4