• Fru Cinderella

    Linköpingsbrudar (ogifta)

    Jag vet att det har funnits en tråd innan som var Linköpingsfruar. Men den var för de gifta Linkanborna. Så jag tänkte vad sägs om en tråd för oss som ska gifta oss?

    Vilka fler än jag har vi där ute,
    jag vet att jag inte är den ända! :)

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)
  • Fru Cinderella

    Noomi

    Opps, förlåt *skäms lite*

    Jo jag o sambon har tagit semester från bröllopet. Vi sa att i skulle ta hela sommaren o bara sola o bada o inte planera en massa. Men jag kan inte riktigt hålla mig härifrån så jag kikar in lite då o då ;)

  • Yaia

    hellu brudar!!!

    NU e jag tillbaka i stan!!!
    har haft en underbar vecak hemma i sundsvall..men det är alltid skönt att komma hem...

    Hur har ni haft det??

    KRAMAR!!

  • Noomi

    Cinderella

    Ingen fara, Naomi är ju snyggt det med! ;)

    Låter som en helt ok deal att byta ut bröllopsplanering mot sol och bad. Skulle inte ha något emot det själv, men här finns bara en smutsig å i närheten.

    Blev dock lite shopping i förrgår, hittade skitsnygga bröllopsskor som var nedsatta med 170 pund... det kan man ju inte missa! :D

  • Fru Cinderella

    Noomi

    Jo vi har också bara en smutsig å, stångån med andra ord.. men den går att bada i, om man blundar ;)

  • tina14jan

    Noomi: när är du i Halmstad? Jag kommer därifrån och ska hem och hälsa på familjen denna veckan. Kanske ska passa på att ses? Kan ju alltid tipsa om nån bra strand eller så! Har du varit i Halmstad förr?

  • tina14jan

    Vi flyttar ju in i vårt hus om knappt två veckor så om ni vill kan vi ha nån träff hos mig senare i aug. Grilla kanske?

  • tina14jan

    Yaia: välkommen tillbaka!

    Maila gärna tel. nr och mailadresser till mig, sätter ihop en telefon/maillista.

    Sifflan: känns det bra att vara fru?

  • tina14jan

    Snifflan menade jag ju såklart, fingrarna slinter ibland

  • Noomi

    tina14jan - Vi åker till Halmstad nästa onsdag, vet inte hur länge jag kommer stanna, men minst en vecka i alla fall. Är du kvar då eller?
    Jo, sen jag och fästmannen blev tillsammans har jag varit i Halmstad en hel del... men du kanske har några nya pärlor att tipsa om. :)

Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)