• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar (ogifta)

Jag vet att det har funnits en tråd innan som var Linköpingsfruar. Men den var för de gifta Linkanborna. Så jag tänkte vad sägs om en tråd för oss som ska gifta oss?

Vilka fler än jag har vi där ute,
    jag vet att jag inte är den ända! :)

• Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)
  • tina14jan

Hej allihop.
    Tyvärr kan inte jag hjälpa dig Duchess, men förhoppningsvis kan någon av de andra det.

Tjejer, jag har klantat mig mitt i flyttröran, vet intte var jag gjort av lappen med era telefonnummer och adresser, ni får gärna slänga iväg ett mail till mig med uppgifterna igen, vill ju inte tappa kontakten med er....

Hoppas allt är bra i sommar värmen.

• lilyanna

Duchess: har du kollat in vårdnäs hemsida?
    www.vistvardnas.se

Vårdnäs är så otroligt fint, vill själv gifta mig där nästa år alldeles nere vid vattnet :)

• Duchess

lilyanna:

länken funkade inte, tyvärr. Men jag gissar av webadressen att det inte är Stiftsgården ni kikat på, utan hembygdsgården? Jag har hört att den också är fin, men den rymmer inte 90 gäster :)

• tina14jan

Hej
    Fick ett förslag från Anna. Om ni mailar era adresser + tel.nr. sätter jag ihop en lista och mailar tillbaka till er allihop, så kan vi hålla kontakten via mail/telefon i fortsättningen, kanske lättare än via forumet, nu när vi känner varann lite bättre.
    Mitt e-mail om ni glömt den:
    tina14jan@hotmail.com

• Bluebride20??

Undrar om jag kan vara med i den här tråden.

Jag ska inte gifta mig, men jag skulle ha gjort det 5 augusti. Jag kommer nu 1 augusti flytta till en lägenhet utanför Linköping och söker nu vänner där, då jag inte känner en kotte där.

Jag kan nås på bluebride_80@hotmail.com

• Ancher

Det är klart att du kan vara med här Bluebride!

Välkommen! :)

• tina14jan

Välkommen till oss, alltid kul att få nya vänner.

• Bluebride20??

tack. försöker hitta några vänner i Linköping, då jag inte känner någon där. Å på BT finns det ju oftast tjejer från hela sverige och Linköping är ju en stor stad.

• Fru Cinderella

Bluebride20??

Men då får vi ta o ha en liten välkomstträff för dig i augusti då, kanske kan slå samman med när Naomi flyttar hit

• Noomi

Cinderella - Noomi om jag får be! ;) :D
    Har inte sett dig på länge, har du tagit paus från BT?

Vi flyttar hem den nu den 19, men vi kommer vara i Halmstad ett tag. Borde vara i Linköping runt månadsskiftet dock.

Svar på tråden Linköpingsbrudar (ogifta)